Gå til innhold

Jeg er blitt forelska


Anbefalte innlegg

annen faktor er at denne tlf har umts (det finnes ikke USIM for Ola og Kari enda) Telenor er i test fasen på denne tjenesten pr dags dato.

Z1010 kan også kjøre med vanlig sim-kort etter det jeg har lest. Så dersom norske nettbutikker (komplett, mpx, etc.) velger å importere telefonen fra Sverige, burde man kunne slå kloa i den før den offisielt slippes i Norge. Selv om man da ikke får brukt 3G-funksjonene, er det jo et artig leketøy til Telenor åpner UMTS-nettet i høst/vinter.

 

Personlig synes jeg telefonen er finfin, men skjermen virker litt liten. Mulig jeg er bortskjemt med P900.

 

T

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Liten nyhet fra en svenks side, Mobil.se

 

"Sony Ericsson: Z1010 kommer i april

2004-04-02 14:41

 

Nu har Sony Ericsson gått ut med en ny tidpunkt för när Z1010 ska börja levereras.

 

- Den kommer under april månad, säger Per Alksten på Sony Ericsson.

 

Han vill inte ange en mer exakt tidpunkt än så för när Z1010 ska börja levereras."

Lenke til kommentar

Ikke kjøp 3G telefon ennå folkens. Ingen norske operatører tilbyr 3G foreløpig, og vil ikke gjøre det på ennå ett års tid. Og innen den tid er Z1010 en 3G-dinosaur. Kjøp heller en bra Symbian telefon nå, og 3G når nettene begynner å bli operative.

Endret av Motig
Lenke til kommentar
Gjør du deg så korka eller er du det??

Vær vennlig og utdyp hva du mener så det er enklere å svare deg.

 

Rapportert by the way.. Håper du slutter å arbeide med å ødelegge forumet snart.

Les hva du skriver, hvis du ikke skjønner det så kan det være det samme.

 

Det var vel ikke noe overraskelse av deg at jeg ble rapportert

Hvem bryr seg......

Du er og forblir en *****.

 

Habla

Endret av Habla
Lenke til kommentar
'wannebe' moderatorer kan jo ofte bli brukermoderatorer da.. ;)

TOPIC:

Jeg ville helt klart valgt P900 foran Z1010. Symbian, overlgen skjermoppløsning osv.

P900 er kongen nå selfølgelig. men føler at det blir for dyrt å ha den når jeg ikke bruker halvparten av funksjonene! så deffor vil jeg selge den...

Lenke til kommentar
må bare få lov og legge til en ting: synes det er teit av arehei og rappotere noe sånt, det virker liksom som at han er wannebe moderator

denne posten sklir litt off-topic ut nå, men det får bare være.

 

Det er helt greit at du synes det er teit av meg, det skal du få lov til. Men jeg synes at de siste ukene har de fleste av Habla's poster bestått av å gjøre narr av andre, bare skrive tull, provosere med signaturer som endrer bredden på forumet, og hver gang en moderator har blitt koblet inn har han bare vært nonchalant. JEG synes at det ikke er måten man burde oppføre seg på forumet, og derfor rapporterer jeg. Det er så opp til moderatorene om de er enige med meg eller ikke, men jeg skal ha friheten til å rapportere noe jeg synes er galt, i likhet med din frihet til å si at det er teit av meg å gjøre det.

Lenke til kommentar
'wannebe' moderatorer kan jo ofte bli brukermoderatorer da.. ;)

TOPIC:

Jeg ville helt klart valgt P900 foran Z1010. Symbian, overlgen skjermoppløsning osv.

P900 er kongen nå selfølgelig. men føler at det blir for dyrt å ha den når jeg ikke bruker halvparten av funksjonene! så deffor vil jeg selge den...

Nei. Men du bruker berøringsskjerm. Og det er det viktigste :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...