genser Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 temmelig "fet" mobil ja, både inni og utapå.. se: Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) "fet" og Fet! noen som vet når den kommer? å hvor mye den vil koste? Endret 27. februar 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvor fant du det bildet ? sack Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 bilde har jeg fra en venn i se.. mobile-review sier den kommer i mars/april.. så vidt jeg vet er det ikke fryktelig lenge til mars, men tenk april så blir du forhåpentligvis ikke skuffa.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 regner med jeg kan forhånds bestille telefonen i mars! vet du hva tlf vil ligge på uten abb? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er litt forelska sjøl jeg, men ikke i den telefonen (I'm talking about the real thing...) Men den ser ut til å bli bra, dog litt stor. Men hvilken 3G-telefon pr. dags dato er liten? 7600 er vel den minste jeg kan komme på, men så er jo ikke den helt kabalel til å utnytte 3G fullt ut heller da... Vel-vel... Hvem vet hvor det bærer om en to-tre år... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) slettet Endret 28. februar 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Herregud... Kan du roe deg ned litt? Dette emnet blir stengt pga det forbanna tullet ditt. Etter hva jeg har hørt så kommer nok ikke z1010 ut før rundt mai/juni. Pris? Tja... Hvertfall over 4000,- Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 "kake_fredrik" har fått en 10% advarsel grunnet spam og bumping. Hold denne posten til det den handler om, SE z1010. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Fant ett veldig godt bilde av den det virker som det er en stor telefon! den er så rååååååååååååå! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 beklager at jeg spørr så mye men jeg må vite dette! 1.hvor mye kommer den til å koste? 2.når (sånn ca) vil den bli lansert? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 har denne telefonen video-telefoni? Virker som en grei telefon det der.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Denne har videotelefoni, ja Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 beklager at jeg spørr så mye men jeg må vite dette!1.hvor mye kommer den til å koste? 2.når (sånn ca) vil den bli lansert? Ingen som veit prisen. Men jeg vil tro at den vil koste over 4000,- Lenke til kommentar
lkm1989 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Sendte en mail til SonyEricsson for nesten to uker siden... Da sa de at de ikke hadde noen bekreftelses dato på når den kom ut... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Denne tlf kommer ikke før til sommer/høst. Har sjekket med Telefast, de får vare nr og priser på denne tlf til juni mnd iflg SonyEricsson Norge. En annen faktor er at denne tlf har umts (det finnes ikke USIM for Ola og Kari enda) Telenor er i test fasen på denne tjenesten pr dags dato. Telenor slipper umts rundt aug/sept. (Både NetCom og Telenor holder mobil tlf tilbake, ref 6600 pg 6220 som brukte IP stack tilkobling på wap/mms. Dette var ikke implamentert i nettet til noen når tlf kunne kjøpes i Norge. Telefast kunne solgt denne lenge før den slapp på markede, men Telenor og NetCom ville ikke ha den ut, siden mange hadde ringt inn å klagd på at "ingen ting virker"(vanlige bruker feil eller feil bruker kunder) Netdom kommer ikke før 2005 (Nok en grunnt til å ikke velge dem) Hvis man vil ha fult utbytte av tlf sine tjenester så velg NetCom og vent, eller ta Telenor og bruk de med en gang. Denne er ikke på det svenske markede enda, og de har UMTS nette oppe. Regner med at en svenks tlf kommer på deres marked først Ref Z600 som kom til Sverige i slutten på November. Men denne skal jeg også ha, tross tykkelsen. Amobil brude gjort en bedre undersøkelse når de sier at denne kom i januar. Regner med at det hadde stått noe på sidene til SE om dette. Ikke ta alt de skriver for gitt.... Lenke til kommentar
Joachim_p4 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 trodde den ville ligger på en 4-5000 uten abb.blir den så dyr vuderer jeg heller P900! men når kommer den til å bli lansert i norge? Helt riktig antydning. ca. 5000 kroner. Nydelig telefon! Lenke til kommentar
Joachim_p4 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 beklager at jeg spørr så mye men jeg må vite dette!1.hvor mye kommer den til å koste? 2.når (sånn ca) vil den bli lansert? Svar: 1.Pris. Alt imellom 4500-6000 2. På Markedet i Norge: når opperatørene tilbyr 3G som tjeneste. Telenor skal sette igang til høsten. NetCom må vente til 2005. z1010 er ventet til England i løpet av Mars. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) 1. Pris: ny: uten abb eller bidning eller noe sånn: sikkert 5000-7000 (også litt mere i andre butikker som elkjop og andre litt smådyre butikker) etterpå vil den nok holde seg litt lavere... tror også netcom tele-hor "and the gang" vil presse prisene ganske langt ned (de vil jo tjene kraftig på all gprs dette medfører) Endret 1. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg er enig med de som sier at kamskjell telefonene er stygge, de ser bare så teite ut! De ser så store og stygge ut! Har noen sett SE Z600 herregud når man ser på den der jo Mount Everest 1 meter høyt 2cm tykt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå