Håvard Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) hvvilken web-butikk burde jeg handle i? ¤¤¤ Topic redigert av moderator ¤¤¤ Endret 27. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 I den øverste menyen på sida så står det helt til høyre webshopguiden, gå der så finner du mye bra info. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Handle der du vil og der du synes du får best pris. Men sjekk gjerne webshopguiden. Er mange problembutikker der ute som har gjengangere i problemer. eksempler på gode butikker: Komplett Hardwarebutikken Micro Parts Express PSData Multicom Flexi Data (om du bor i bergens området) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dårlig topic btw. Men jeg synes komplett.no er ganske kjapt og billig. HWB.no har også bra priser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Billigste webshop 2003 kan være en smart ting å se på. Ellers så anbefaler jeg komplett.no som er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) INGEN som nevner MPX? de er jo 3-4 dager raskere enn komplett med meg (PS data = enda raskere ) Endret 27. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Spørs jo helt hva du skal kjøpe!?! Hadde hvert lettere å anbefale webbutikk da. Lenke til kommentar
Mouh Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 INGEN som nevner MPX?de er jo 3-4 dager raskere enn komplett med meg (PS data = enda raskere ) MPX = Micro Parts Express så vet du det Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 MPX er faktisk veldig raske . Desverre ikke like raske å svare på spørsmål pr epost men det kan vel hende at det er farten med å faktisk sende varer som gjør at andre ting tar litt mere tid . Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 MPX er faktisk veldig raske . Desverre ikke like raske å svare på spørsmål pr epost men det kan vel hende at det er farten med å faktisk sende varer som gjør at andre ting tar litt mere tid . Den eneste gangen jeg har trengt og spørt dem om noe tok det 5 min. MPX = Micro Parts Expressså vet du det Er klar over det Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Komplett og Hwb.no er to butikker jeg trygt gir pengene mine til. MPX derimot er en annen historie. Heeeelt annen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 personlige favoritter - mpx.no og hwb.no, begge er utrolig på det meste og jeg har ikke en eneste negativ ting å si om dem, svarer kjapt på mail og veldig god kundeservice. er vanskelig å gi deg noe fasitsvar, men de 2 topper helt klart min liste. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Nå har jeg kun ett eksempel selv å vise til så siden du fikk svar på 5 minutt og jeg måtte vente lenge så sier vi at de generelt er bra på alt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hwb.no , god service samt billige produkter. Definitivt noe jeg anbefaler. Hardwarebutikken Endret 28. februar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Anbefaler hwb, har aldri vert borti så bra service med tanke på bestilling og returer. De er topp Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Mine favoritter:mpx.no psdata.no komplett.no Så har du denne som er veldig billig, men som du helst bør unngå returer på. (som om du kan vite det på forhånd) Det samme gjelder for denne. Hvis du trenger "stesj";(kjølere,PSU,kabinett osv.) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) MPX = Micro Parts Expressså vet du det Er klar over det ja, og jeg nevnte MPX Endret 28. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg handler alt jeg trenger på Flexi-Data. De leverer ikke på postordre men det er ikke noe problem siden butikken ligger i Bergen. Veldig bra service og aldri noe problem. Er det noe som ikke fungerer eller noe du vil bytte går dette helt greit Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det kan virke som MPX ikke ønsker å følge angreretten. En jeg kjenner bestilte filmscanner, men etter å ha forsøkt å få den til å fungere på en Mac, ba han om å få heve kjøpet, noe han har rett til, ettersom han mistenkte kompatibilitetsproblemer med Mac. Det nektet de, selv om varen ikke var brukt, og han ville kjøpe en annen filmscanner fra de. Det løste seg imidlertid ved at han selv måtte dra til produsenten (importøren) av filmscanneren... de fant ut at en kabel inne i selve scanneren ikke var festet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Billigste webshop 2003 kan være en smart ting å se på. Er sinnsykt sterk imot denne "testen" da denne går ut ifra priser, og ikke handler NOE om leveringstid, tilbakemld, kundebehandlig, retur, osv... samme som å si at du får de beste varene hos 10'ern Personlige favoritter: komplett.no mpx.no microplex.no hvis ingen av disse har det jeg leter etter, kjøper jeg det ikke... velger et alternativ, kjøper ikke fra andre webshopper, med mindre det er noe så betydningsløst som dvd plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå