Bruun Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) leste i Hjemme PC om et program som heter Streambox VCR som jeg lastet ned fra www.afterdawn.com/software/audio_software/audio_tools/streambox_vcr.cfm . problem et er at jeg ikke får til å lagre streamingen fra verken TV2 web-tv eller NRK. noen som er kjent med programmet som kan hjelpe meg?? Endret 27. februar 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg bruker WM Recorder. Enkel og grei, funker som bare det. Lagrer filene i wmv format, men disse kan jo konverteres til andre formater etterpå. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 takker! litt dumt at demoversjonen bare gir deg 2 minutter med opptakstid, men det fikser jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) takker! litt dumt at demoversjonen bare gir deg 2 minutter med opptakstid, men det fikser jeg Lyst til å dele med resten hvordan du "fikset" det takk? Feilpost, flyttes Endret 27. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå