Kjellfh Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...309%20&cart_id= noe skikkelig dunk\punch\bass i denna ? eller noen som veit hva det beste man kan få av sub til rundt 2000kr kan være ? er det forresten stor forskjell på downfiring subber og slike med elementet foran ? har også et spm. til : er det "ordntlig" sub utgang på denne forsterkeren ? : -cambridge a500 stor klem for alle svar;) Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 A500 har pre-out. det vil si at du kan koble til en hvemsomhelst sub ? eller ? har ikke noe spes peiling på detta her.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 A500 har pre-out. det vil si at du kan koble til en hvemsomhelst sub ? eller ? har ikke noe spes peiling på detta her.. Det vil si at du kan koble til en sub med lavnivåinngang. Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 okej .. det er vel noe de fleste aktive subber har antar jeg ? noen som har noen erfaringer med den overnevnte subben fra ljudia eller noen andre som er værdt å nevne ? (til ca 2000kr) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 okej .. det er vel noe de fleste aktive subber har antar jeg ? Alle vil jeg tro.... Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...309%20&cart_id= noe skikkelig dunk\punch\bass i denna ? eller noen som veit hva det beste man kan få av sub til rundt 2000kr kan være ? er det forresten stor forskjell på downfiring subber og slike med elementet foran ? har også et spm. til : er det "ordntlig" sub utgang på denne forsterkeren ? : -cambridge a500 stor klem for alle svar;) Jeg har Denne aktive 12" subben Og vil klart anbefale denne.. Krever noen timer snekring, men det er verd det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå