Merlin Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Blir mer og mer oppgitt av dagens TV-Programmer , alltid er det noe dritt på TV uansett Hvor ble det av alle de gode gamle Rambo filmene , og Fredagsfilmen på TVNorge som alltid pleide å være så bra? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Forrige helg må da ha vært tidenes beste filmhelg på norsk tv noen sinne? Hvis du mener at Snatch, LA Confidential og Die Hard er dårlige filmer så kan du bare ha det så godt. Og så vidt jeg vet så går Gudfaren 1 på TV i dag. Så slutt å syt og sett deg ned å se på tv. Endret 27. februar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hadde bare tven funka Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Går ikke noe dårligere nå enn før da. Rambo? er det liksom klasse filmer det nå da. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Min personlige mening er da at filmene som ble produsert på 1980-1990 tallet var meget bra , Rambo , Die Hard og alle Steven Segal filmene. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg synes også det går veldig lite bra på tv for tiden.. og når det går noe bra, så har jeg en lei tendens til å ha tv'n av, eller på en annen kanal.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 DIE HARD! Bruce Willis er sjef Yippee-kay-yay motherfucker! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 TV3 sender da fortsatt Die Hard i New York og Basic Instinct? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tv'en min har en lei tendens til å skru seg av når den føler for det. Har absolutt 0 peiling på hva som er på tv for tia Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Min personlige mening er da at filmene som ble produsert på 1980-1990 tallet var meget bra , Rambo , Die Hard og alle Steven Segal filmene. Etter å sett MADtv's parodi på Steven Segal greier jeg ikke så på filmer med han - det blir bare latterlig. Jeg veit ikke helt om jeg synes Rambo er kvalitet. Tv helga har hatt en dårlig periode, men det sendes ganske mye bra film igjen. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 DIE HARD! Bruce Willis er sjef Yippee-kay-yay motherfucker! Jepp denne filmen var et must på Søndag Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Mange bra programmer på TV for tiden da; Beat for beat, madTV, Awful Truth, Walkabout, nye episoder av Friends, etc.. Har jo også kommet nye kanaler fra UPC i standardpakken, travel og national geographic blant andre, mye bra der. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg kjøpte meg film som jeg skal se idag.. Star Wars Episode II: Attack Of The Clones.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Dessuten tror jeg at jeg hørte at TV-Norge sa at de skulle sende Gudfaren 2 i natt også. Woooooo! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Så The Day Of The Jackal for noen dager (på TV3) siden.. første filmen jeg har sett på tv på et halvt år. Neh.. takke meg til play.com og koselige priser, hmm og.. min kamerats classic-movies ftp-dump Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Steven Segal filmene er jo det verste som har blit skviset ut av ræva til hollywood Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Steven Segal filmene er jo det verste som har blit skviset ut av ræva til hollywood Vell.. Steven segal er jo rå da =) *tenke på kapring på åpent hav* Mange år siden jeg har sett den ,men etter hva jeg husker var den meget underholdende. Må få sett noe mer av han snart for og oppdatere meg da Sett denne Kdog? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Steven Segal filmene er jo det verste som har blit skviset ut av ræva til hollywood Steven Segal og Chuck Norris Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 det er bare en ting som har kommet av steven segal opp gjennom tidene...og det er MadTV parodiene! forøvrig, die hard? Yippee-kay-yay motherfucker! den beste action filmen ever..basta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå