Gå til innhold

Medal of Honour - Omaha Beach..

Anbefalte innlegg

Jeg sliter noe alvorlig på Omaha Beach...jeg har kommet meg innunder "sement-tårnet", og skal komme meg videre forbi to maskingeværstillinger, har klart å nappe til meg en sniper-rifle, men kommer ikke videre...er det noen som har noen lure hint..??

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du får sniperrifla kan du gå helt inn til jordkanten uten at maskingeværene kan se deg. Så går zoomer du inn og beveger deg sakte utover slik at du ser hodet på mannen bak maskingeværet. Skyt ham og gjenta prosessen på det andre maskingeværredet. Så løper du som **** :wink:

Jeg har klart dette på hard, så du burde ikke ha for store problemer.

Lenke til kommentar

Løsningen er ganske enkel. Lagførern der forteller de to andre når de skal løpe. Da venter du, og ser nøyaktig hvor de løper. Så forteller han deg når du skal løpe og gi alt når han sier 'Go'. Løp akkurat der de to foran deg løp, da unngår du minene. Følger du hans instruksjoner trenger du tenke minimalt på de slemme gutta med maskingevær på toppen.

-P-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hey

sleit 0 der med de maskingevera..

plukka opp sniperen... når kapteinen sa løp. løp jeg å gjemte meg i et hull laga av en mine eller no midt mellom maskingæverr postene.. der kunne de ikke treefe meg.. venta til begge skjoot på likt, knerta dem med 1 sec mellomrom og løp som ****....

gikk bra d...

Nor_Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...