Mao747 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hei. For en uke siden bestilte jeg en Wesern Digital harddisk på Komplett.no. Fikk den i dag. Og nå har jeg holdt på å jalla med den en stund. Men hvorfor vil den ikke fungere? Jeg har satt den riktig. Den kommer opp som slave på oppstart og på Windows feilsøking står det dette:. Kan noen hjelpe meg? Endret 27. februar 2004 av Mao747 Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du må nok Formatere den. Høyreklikk på disken i windows, der er vel format. Anbefaler NTFS som format. Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Menne, den kommer ikke opp på Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Da kan du bruke Partition Magic, om du har. Eller finenr en prøveversjon. Og hvis ikke jeg tar feil kan du høyreklikke på min datamaskin og velg "Manage" og så Storage\Disk Management, og se om du får oppe noe der. høyreklikk og vel format Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Det funka. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 JEg har et nytt problem, som jeg vet er skikkelig n00bete. Men nå har det seg slik at jeg er n00b så derfor spør jeg: Jeg har tenkt til å formatere C: (som er windows partisjonen min). I hjelp for windows står det at det ikke går an . Menne nå har jeg satt inn windows XP home edt. CDen min og starta installasjonen så langt at jeg kom i oppstart-greiene på XP. Der kom jeg til en meny hvor det stod: Hvor vil du ha Windows(hvilken partisjon). Jeg klikka C:, men da sa Windows: Det ligger allerede et OP på den partisjonen, OPet vil ikke fungere som det skal. Da lurer jeg på: Blir det ikke formatert på den måten? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Nei da legger den windows over det gamle OS'et. Eller så sletter den det gamle os'et. Men anbefaler å ta en "clean" installasjon, så slipper du tull og mer tull Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Og en clean installasjon er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå