SoulMan Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei alle sammen.......Har nettopp fått fingra i Hitman Code 47.....Og jeg sliter som **** med å komme meg forbi brett nr 2....Der man skal ta seg inn i resturanten.....har holdt på med det brettet i nesten 5 timer....og jeg klarer det ikke........NOEN som kan gi meg noen hint?? Og hvor skal jeg plassere CARBOMBEN??? Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 11:21, SoulMan skrev:Hei alle sammen.......Har nettopp fått fingra i Hitman Code 47.....Og jeg sliter som **** med å komme meg forbi brett nr 2....Der man skal ta seg inn i resturanten.....har holdt på med det brettet i nesten 5 timer....og jeg klarer det ikke........NOEN som kan gi meg noen hint?? Og hvor skal jeg plassere CARBOMBEN??? Nor bilen kommer skal du følger du etter han som kjører bilen(han i blå lue og blå frakk)Nor han begyner og urinere så tar du fram fiberwaier`n å dreper`n.Dra han ned i kloaken der,ta klærne hans.Gå bort til bilen(til døra der føreren går ut)plasser CARBOMBEN.Nor bilen kjører tar du fram den tingen du sprenger carbomben med å bommm.Så dreper du ALLE di blåe vaktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå