-Pondus- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Når jeg skal logge meg inn på hjmmesiden min så kommer det frem ett felt hvor jeg skal skrive inn Passord og Brukernavn,men når jeg får skrevet inn det og klikker Logg Inn så hopper den tilbake til Brukernavn og Passord feltet.Men da er brukernavnet borte. Det er akkurat som om ikke browseren akspterer det. Hvordan aktiverer jeg så browseren leser det?? Visste det før men har glemt det. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hmm, la meg gjette: Du tror innlogging på websider er et hardwareproblem? Feil Post stenges grunnet dårlig topic, feilpost og bumping. Vennligst les retningslinjene, finn frem til programvarekategorien, kom på en beskrivende topic og prøv på nytt Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror du glemte å stenge Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) For meg virker det som bnavn/passord ikke blir akseptert. Det er nemlig samme scenario som du opplever om du bruker feil bnavn/passord på *kremt* visse andre sider. EDIT: MrBlueJack: Blib er flink til å flytte. Endret 27. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dette går inn i samlingen min med moderatorfeil Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 PoleCat: Blib flyttet ikke dette emnet hit. Det var her fra før. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bah! *Stikker og gjemmer seg i et mørkt hull lang langt vekke hvor ingen kan nå han* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg