lavitz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei, Touchpad'en min vil ikke fungere i Suse 9. noen som vet hva problemet ka være? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 noen snakker om at du trenger "synaptics" drivere. Min funka flott i fedora uten noe ekstra knot. Hva slags pc har du? Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg måtte bruke synaptics. Ta en titt på vesle google. Husk å modprobe evdev Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 har du lagt inn den nye kernelen? Du må legge inn ps2 støtte hvis jeg ikke tar feil du må nok kompilere litt pånytt da Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Har ikke lagt inn den nye Kernelen nei, liker ikke å tulle med ting jeg ikke har snøring på. Hva er denne "modprobe evdev" forno da? Har en Tundra 1555 Endret 28. februar 2004 av lavitz Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 den vil forsøke å laste inn kjerne-modulen (driveren) evdev. Merk at du må ha riktig versjon i forhold til kjernen din... Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Alt gikk bra, var bare å velge synaptics i SaX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå