Gå til innhold

Slakte siden min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en liten titt på inspiration sida til PoleCat.. Mye pent der, men etter en stikkprøve på noen og 15 linker så så jeg ikke en eneste det jeg mener er en innholdsorientert side. Bare design.. Det er jo vel i og for seg greit også, men kanskje inkludere noen sider som er pene og se på samtidig som de er brukervennlige.

Med det sagt så var link-samlingen veldig pen ;)

Endret av Blodhemn
Lenke til kommentar
Tok en liten titt på inspiration sida til PoleCat.. Mye pent der, men etter en stikkprøve på noen og 15 linker så så jeg ikke en eneste det jeg mener er en innholdsorientert side. Bare design.. Det er jo vel i og for seg greit også, men kanskje inkludere noen sider som er pene og se på samtidig som de er brukervennlige.

Joda, hehe. :blush:

Kommer til å bli fortløpende oppdatert, når folk sender inn nye representative linker. Det er jo tross alt i hovedsak snakk om design-inspirasjon, men ja, du har et poeng der. ;)

Lenke til kommentar

Sjå under "Photoshop tutorials" du, der finner du masse interessant om du er nybegynner :)

Lenke til kommentar

Sjå under "Photoshop tutorials" du, der finner du masse interessant om du er nybegynner :)

Er vel ikke akkurat nybegynner, men det er vel en del nytt der siden sist jeg var innom tutorial sider. Så jeg tar meg nok en titt ;)

Lenke til kommentar
Kommer til å bli fortløpende oppdatert, når folk sender inn nye representative linker. Det er jo tross alt i hovedsak snakk om design-inspirasjon, men ja, du har et poeng der. ;)

I hovedsak, ja ;)

Minimalisme er også en design-stil, en meget pen en også ;)

Når man begynner å få arbeid som designer for bedrifter som vil ha intuitive og brukervennlige sider som laster raskt så er det ikke spesielt gunstig om 70% av siden er pur design med fancy knapper og hvasomhelst. Når man først skal inspirere ;)

Endret av Blodhemn
Lenke til kommentar
Du bør vite at det tar masse tid å holde en webside ved like. En side som ikke oppdateres blir ikke besøkt ;)

Nå vel. Spørs hva slags webside det er.

En komplett infoside om noe statisk trenger ikke oppdateringer.

joa, men hvor mange sider er sånn?? som regel kan en nok si at sider som blir sjeldent oppdatert bli også sjeldent besøkt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...