galskapen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 HALLABAJS! lurte på om dere kunne slakte DENNE siden for meg.... kunne trenge litt hjelp/info om hva jeg burde forbedre (nesten alt vel) Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 er siden tatt ned knappe 5 min etter tråden ble startet? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Helt enig med Crack. Start på nytt. Du mestrer ikke Matrix-stilen Prøv å få litt struktur i siden, og se gjerne på Inspirasjons-siden til PoleCat før du gjør noe mer. Akkurat nå får siden en ... er siden tatt ned knappe 5 min etter tråden ble startet? Funker her.. Endret 27. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For det første er matrix-stilen :used: For det andre inneholder den ikke annet enn en haug av linker og _et_ menyvalg. For det tredje er anim-transparent-banneren i bunnen noe av det værste jeg har sett. For det femte er det _masse_ sjenerende reklame på siden. For det sjette trenger du grafikk (header/detaljer/linjer/knapper) osv... For det syvende har siden din fått en plass i "styggeste side @ www"-tråden For det åttende; start over! For det niende får den nåværende siden 0/6 ildere. (hvorfor har _alle_ rippa ideen min plustelig?) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (hvorfor har _alle_ rippa ideen min plustelig?) Fordi den var god? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ai ai ai, sier jeg bare... Hvis du tror siden blir slaktet kan du vel ikke være fornøyd selv? Selv om jeg regner med at det var litt ironi inn i bildet? Hva er vitsen med en meny hvis det kun er et valg på den? De linkene kunne kanskje vært forklart litt bedre? Skrive en liten dert med skrift om hva du finner "bak" linkene? Nå er det bare et eneste rot, og er det for eksempel flere som kan plasseres i forskjellige kategorier, så ja, sett dem inn i kategorier. Dette blir som å ta vekk den alfabetiske oversikten i telefonkatalogen og alt står hulter til bulter. Det grønne regnet (noen sier det er Matrixstilen) funket ikke. I hvert fall ikke når resten av siden er platt. Eneste med litt kontraster fra selve bakgrunnen er reklamen. Ikke bra... PS, ilderne er brukt med tillatelse fra Polert. (Greit jeg betalte'n 500 kroner) Endret 27. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sorry, og bedre lykke neste gang! Skjekk litt inspirasjoner først, og IKKE IKKE IKKE bruk Matrix-stil! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://home.no.net/mikkakul/forum/01.jpg ROFL! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvem i granskauen er det der? Er det deg Mikka, eller sønnen din? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvem i granskauen er det der? Er det deg Mikka, eller sønnen din? Min brorsa, Jokke på 8 år.. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Klart... venta ikke mye god kritikk! har bare lært bittelitt av onkel da jeg var på besøk, lurte også på om noen supre design sider er å anbefale? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 lurte også på om noen supre design sider er å anbefale? Bare se, ikke røre. (masse fine linker der) Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 og noen ide`er til hva jeg skal ha på siden.... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vel, det er jo populært med blogging (slags journal/notis). Du skriver ting som du har lest på nettet, opplevd løpet av dagen osv osv. Som f.eks som dette: http://www.dagbladet.no/weblogg/ Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 hakke tid... Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du bør vite at det tar masse tid å holde en webside ved like. En side som ikke oppdateres blir ikke besøkt Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 jada....har bare ikke nok tid HVER dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå