Hondaen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Viklingene kan bli ødelagt selv med bruk av bimetall rele i serie med strømtilførselen. Det er fordi det tar tid før releet slår ut, belaster man motoren så kommer ofte strømmen støtvis.. Imellom periodene releet sjalter kan man belaste verktøyet ganske mye. Slikt verktøy har ofte en duty cycle oppgitt i designkriteriet. F.eks 1 minutts bruk og 3 minutter pause osv. Bruker har altså mye å si på levetid til maskin. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Er det noen som vet om no BILLIG "dremel" som ikke nødvendig vis renger å holde så lenge? Her har du en billig en. Co Tech på clas olson. Har den selv. Genial sak Endret 28. februar 2004 av GSM Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 @Hondaen: stikksag ja, er ikke så filk med den. prøvde litt nå som dremelen gikk til h**** mne det gikk enda mer til H***** med stikksaga, nei stikksag er best på tre.. @GSM: thx kjøper nok den løpet av neste uke, må få bare hente stippende mitt... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 gammel diskusjon men men.. Hvor får man kjøpt biligst Dremel? trenger ikke så mye utstyr .. noen som har peil ? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) gammel diskusjon men men.. Hvor får man kjøpt biligst Dremel? trenger ikke så mye utstyr .. noen som har peil ? Vurdert å SE før du spør? Viss du ser 2 innlegg lenger opp så er det en der!! Endret 18. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg søkte, fikk ikke opp noe intresangt der for spørte jeg. spar meg får smartass komentarer er du grei. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 du kunne nå i det minste SETT på samme siden før du posten. stod jo faktisk rett over, så du burde sett det. du hadde spart oss for å svare på "smartass" spørsmålet ditt da også.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Finnes det "dremel" med børsteløs motor? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg søkte, fikk ikke opp noe intresangt der for spørte jeg. spar meg får smartass komentarer er du grei. Du bør kanskje se etter selv før du kommer med sånne smartass spørsmål! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hold kjeft da. kan dere ikke hjelpe så bare hold smella. hergud så mye idoter man skal komme over . Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 [quote name='magfa' date='24/04/2004 : 02:54'] hold kjeft da. kan dere ikke hjelpe så bare hold smella. hergud så mye idoter man skal komme over . [/quote] Tror ikke akkurat du får så mange til å hjelpe deg på den måten altså.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå