albions Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har skaffa meg den siste exp til morrowind, men da eg starta å spela med tribunal exp`en kommer det noen irriteranes krikere som angriper etter eg har "resta". slutter di aldri å komme, og er det ein måte å bli kvitt dem på Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Denne hører hjemme under Morrowind kategorien. Rapporteres. Det du må gjøre er å reise til Ebonheart og snakke med en vakt der. Så sier de at du må spørre Appeles Matius om dette. Han leder deg til ei dame som kan teleportere deg til Mournhold. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Diskuter tribunal i tribunal topic-en som ligger i morrowind spillforumet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Det er disse assasin karene som starter hele Tribunal. Search en av dem, ta brevet han har med seg, les det, så finner du ut hva du skal gjøre. De forsvinner etterhvert, men du kommer ikke til selve Mournhold før du starter denne questen (altså finne ut hva de vil deg). Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Denne posten er nok feilpostet folks. OG, det er INGEN vits i å si at posten er feilpostet og skrive "rapportert" bak. Det skaper dårlig stemmning her på forumet når dere må kommentere at posten er feilpostet. Rapporter heller og la oss moderatorer gjøre jobben så slipper man brukere som lager dårlig stemmning på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg