SirAnderz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei.. Lurer på hvordan man kan enkelt lage til svart hvit funksjon på et bilde ? Egentlig så trokke jeg at dette hører hjemme her, men siden bildene kanskje skal brukest på en hjemmeside senere så er det vell litt mer relativt ? På forhånd takk mvh Anders Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 PS, desaturate.. ? eller var det ikke det du mente ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har du Photoshop? Image -> Mode -> Grayscale f.eks? Neste gang; http://forum.hardware.no/index.php?showforum=66 Endret 27. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, le av meg selv - hehe.. Mente jo Photoshop, glemte og skrive den viktigste tingen.. Skal huske på og poste den der neste gang PT.. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, le av meg selv - hehe..Mente jo Photoshop, glemte og skrive den viktigste tingen.. Skal huske på og poste den der neste gang PT.. CTRL+D <- kjekk (glemte det i stad) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, le av meg selv - hehe..Mente jo Photoshop, glemte og skrive den viktigste tingen.. Skal huske på og poste den der neste gang PT.. CTRL+D <- kjekk (glemte det i stad) Ctrl+Shift+U, vel? Ctrl+d er Deselect.. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, le av meg selv - hehe..Mente jo Photoshop, glemte og skrive den viktigste tingen.. Skal huske på og poste den der neste gang PT.. CTRL+D <- kjekk (glemte det i stad) Ctrl+Shift+U, vel? Ctrl+d er Deselect.. ojoj.. sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå