jesperhaugan Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har stort problem. Fiksa meg nettopp en statbar for å få litt mer oversikt over CPU og sånt. Jeg oppdaga da at bruken av CPU alltid står på 100%, uansett om jeg kjører mange program eller ingen. Tror at det kan være noe av grunnen til at det hakker når jeg spiller også. Eller? Jeg sjekka i hvertfall hva som dro så mye CPU, og jeg fant ut at det var i hovedsak to program som hadde prosessnavnene svchost.exe og SVCHOST.EXE. Noen som vet hva som er galt? Kan jo umulig våre sånn at PC'n skal bruke 100% CPU uten at jeg kjører noen program. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det kan jo være winnet.. om du trykker ctrl+alt+delete og ser på prosesser og finner winnet, avslutter du bare den.. den kommer tilbake hver gang du starter maskina. jeg hvet ikke åssen du får den vekk.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Du har vel ikke blaster/Welchi ormen? Endret 27. februar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 SVCHOST filene er prossesser jeg overhodet ikke vet hva er der for, men jeg at du trenger dem. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du har vel ikke blaster ormen? Kan folk ha blaster-ormen enda da??? Trodde den var så godt som utryddet til nå.. sikkert bare meg som ikke følger så godt med, men sikrer meg bare så godt jeg kan Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 svchost.exe skal det være ca. 4 stk av, avhengig av OS versjon. SVCHOST.EXE (med store bokstaver) derimot, synes jeg å huske var ett eller annet virus. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du har vel ikke blaster ormen? Kan folk ha blaster-ormen enda da??? Trodde den var så godt som utryddet til nå.. sikkert bare meg som ikke følger så godt med, men sikrer meg bare så godt jeg kan Blaster og Welchi ormen hadde nå disse symptomene hos meg Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har faktisk ikke hatt blaster eller welch virusene.. så har ingen erfaring i hvor gale disse egentlig er Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_s.htm svchost.exe med store bokstaver kan være virus. Ellers så har linken over en del beskrivelser over normale og ikke normale prosesser som finnes i task manageren. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 dette skjedde hos meg en gang, tror det var et virus.. husker ikke helt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Heppsann. Du har nok et Windowsproblem og jeg flytter derfor tråden din til rett kategori Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du har garantert en Blaster-variant. Her finner du en online virusscanner. Løser problemet ditt! Trendmicro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå