Gå til innhold

Hvilket webkamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech QuickCam Pro 4000

QuickCam Zoom Refresh

Har jeg sett bildekvaliteten på;)

Men noen som vet hvordan bildekvaliteten er på Logitech QuickCam Messenger?

Er den bra så trenger jeg jo ikke å bruke 700 eller 900 på et webkamera ;)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Bildekvalitet og software som følger med for det meste. Hvis du ikke vil bruke altfor mye penger, vil det nok være en god ide å kjøpe i mellom-prisklassen. Bildekvaliteten på de aller billigste er rett og slett veldig dårlig. Bildekvalitet i dårlig belysning varierer også mye. Prøv å søk etter omtaler på nettet, der kan du finne ut hvilket webcam som passer deg og din lommebok best.

Lenke til kommentar

jeg har Logitech quickcam pro 4000 jeg og, og jeg syns at bilde kavliteten på 640X480 og under suger, vet ikke hvorfor men jeg syns at bildene blir sikkelig dårlig da, men når du tar å stiller inn på megapixel, og vis du kutter ned størrelsen litt på den etter at bildene er tatt, så blir det ganske så bra bildekavlitet på bildene syns jeg, men ellers så duger det ikke, ingen ting som slår digital kamera :p men til video og bruk av cammen på msn osv... så er den super.

Ikke et perfekt webcam men det ligger over midt på treet værtfall :) jeg kan annbefale det på det sterkeste vis du ikke er ute etter bedre bildekavlitet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...