Gå til innhold

Hvilken optisk mus?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal kjøpe meg en optisk mus men så lurer jeg på hvilken.

Jeg spiller en del firstpersonshooter spill så jeg vil gjerne ha en mus som nøyaktig og rask.

Jeg titta litt på logitech sin med dobbel avlesning (dual optical eller hva den het). Er denne noe bedre en de "vanlige" optiske musene?

Hvilken optisk mus vil dere foreslå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-20 10:59, flabben2k skrev:

Jeg vil anbefale logitech dullhead optisk musa, den fungere meget bra i cs eller q3, og den koster bare 417kr på komplett.no +frakt

Er det den som har dobbel avlesning? (eller dobbel opticalgreie)

Lenke til kommentar

Logitech dual optical fikk vel 6(-) i test på hw hvis jeg ikke husker feil. Har den selv og jeg er ganske fornøyd med den. Har også testet microsoft optical v3, men den var litt for stor for meg syns jeg samt at jeg ikke likte knappene på den.

BB

Lenke til kommentar

Ok, det var den jeg tenkte på oxo.

var 6 den beste karakteren som var mulig å få i testen på hw baron blod?

Er det mye bedre å kjøre USB istedet for PS/2 for mus?

[ Denne Melding var redigert av: |Viper på 2002-03-20 11:13 ]

Lenke til kommentar

Kjøp deg en Dual Optical du. Søker du på tidligere tråder her på forumet ser du at denne musdiskusjonen har vært tatt opp maaange ganger før, og alle med den musen der har vært meget fornøyde.

Har den selv... beste musa jeg har hatt noen gang... (ehm... håper ingen tenker feil nå..?) :wink:

-P-

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-20 15:18, Pop skrev:

Kjøp deg en Dual Optical du. Søker du på tidligere tråder her på forumet ser du at denne musdiskusjonen har vært tatt opp maaange ganger før, og alle med den musen der har vært meget fornøyde.

pføy! jeg var ikke fornøyd med min.

alt for liten mus, og bare 4 knapper.. rullehjulet er buggete (jada, nyeste mouseware-sakene).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en logitech billig optical jeg, for jeg måtte ha meg ny mus før GS, cordless er no dritt å spille cs med!!! Jeg kunne kjøpt meg en dualhead hjemme, men det eneste stedet de hadde den i nærheten var expert, og der kostet den 800 kroner :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical, og her følger den Cordless Mouseman Optical. Deiligste musen jeg har hatt. Den har samme form som dualoptical, og ligger utrolig bra i hånden. Virker mye mer solig og velbygd enn min MS lasermus. Og så er det vanvittig herlig med trådløs mus. Sitter i sengen og ser på film, styrer alt fra sengen med mus/tastatur!

Lenke til kommentar

Har selv en Logitech (enkel sensor) Optical Cordless, funker ikke til spill, for treg og unøyaktig - dessuten funker ikke konfigurasjonene på knappene 100 prosent heller. Om ikke alt dette er ille nok, så får jeg vondt i underarmen av den: den er for høy, slik at håndleddet for litt for stor bøy (rimer gjør jeg også) Nå bruker jeg min gamle ballmus med hale fra Compaq, den er noe billig dritt - men banker Logitech ned i grisebingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...