Gå til innhold

Partisjonering-hvis det er det det heter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Partition Magic 7.0 er vel nettopp kommet ut tror jeg, ellers så bruker jeg Partition Magic 6.0 selv ... og det funker helt fint :smile:

Det går jo selvfølgelig an å bruke FDISK også, men da mister du jo alt du har på disken...

Lenke til kommentar

Støtter forslaget om partitionmagic 7.0 ,som vanligvis klarer dette bra, men det er jo ikke dumt å ta backup først dersom man har noe man absolutt ikke vil miste...

Med partitionmagic kan du krympe eksisterende partisjoner slik at ledig plass i partisjonene stilles til disposisjon til å opprette ny(e) partisjon(er). Dersom disken din er helt full fra før blir det værre.

[ Denne Melding var redigert av: Reggie Regis på 2002-03-21 20:51 ]

Lenke til kommentar

Partition Magic 3 er vel ganske gammelt da :smile:

Støtter også det om å ta backup... selvfølgelig må man ta backup hele tiden av viktige data. Slurver selv med det, men så har jeg jo hele Internett som backup-plass da (sjekk sig) :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-22 17:44, Borf skrev:

fdisk er best, Partition Magic 7.0 tar det år å partisjonere og formater ein heil disk

Leser du spørsmålet, så ser du dette: "dele/partisjonere HDDen min UTEN at noen data går tapt"

Hvordan gjør du det med Fdisk?

Lenke til kommentar

Har prøvd Partition Magic i de fleste versjoner selv og ingen av de klarte å gjøre det de egentlig skulle gjøre. Skulle 'merge' to partisjoner på en disk, men det endte i at den ene ble formatert (Det var fremdeles to partisjoner). Det finnes andre gode alternativer til PowerQuest sine tvilsomme oppskytte programmer. Partition Star er et eksempel. Synes å huske at det var freeware i tillegg? Du får uansett tak i det her: http://www.star-tools.com/

[ Denne Melding var redigert av: aschj på 2002-03-22 22:35 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...