pac_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har en iPod 2.1 som jeg skal kjøpe hodetelefoner til og øverst på ønskelisten er et par Sony MDR-V700DJ. Er det noen som har erfaring med disse eller tilsvarende med tanke på strømforbruk? Det er opplagt at de vil dra mer strøm enn ørepluggene som følger iPoden, men hvor mye er det snakk om? Er strømforbruket stort i forhold til et par kjipe Koss Porta Pro? iPoden har som kjent ikke overlegen batterilevetid i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vel den iPoden du har er den med mest bateritid på. Men den er også større, enn G3 iPod. Har en helt lik en og de tar mer batteri, men det er minimalt. Det som krever 80% av strømmen er HD en i iPoden. Prøvde ikke med de øreklokkene du hadde, men du skjønner poenget Lenke til kommentar
pac_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg var ganske sikker på at batterilevetiden gikk ned fra 10 til 8 timer (selv om reel batterilevetid er mye lavere enn angitt) på den nyeste iPod pga økningen i GB og pga at størrelsen er blitt MINDRE! Men tilbake til topic, du mener altså at kraftige hodetelefoner ikke påvirker batterilevetiden noe særlig? Hvis det stemmer så er det good news.. Lenke til kommentar
pac_ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Noen andre som har erfaringer på dette området? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Har en iPod 2.1 Sikker på at du ikke mener at du har firmware 2.1? som sagt så er det harddisken og lyset som tar mest energi, så jeg tror ikke det vil bli noe stor endring i batteritiden Endret 28. februar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå