gthaman Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har sdsl fra bluecom med statisk ip, og trådløst nettverk i huset. Jeg spiller en del spill på nettet, og opplever ofte connection interrupted / lagg etc. Grunnen til dette er at av og til hopper forbindelesen med den trådløse routern ut. Jeg har 54 mbit excellent forbindelse, og det er merkelig at den hopper av. Har prøvd å sette kabel i routern også, da den har 4 porter for kabel og, dette funket meget bra. Da slapp jeg problemet. For surfing er dette aldri noe problem, bare for online spilling. Er det noe setting som gjør at den ikke mister forbindelsen? Noe som gjør at den holder den i livet, en slags idle sak? Eller bør jeg oppdatere routern? Noen tips! Det er jevlig frusterende å lagge til døde i alle spill! På forhånd takk! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Lignende problem her : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1832607 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bruker du DHCP-servern i routern eller har fast IP i nettverket også? Du kan jo prøve å sette DHCP-leasetime i routern til max. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg bruker dhcp ja. har satt lease time til min.. Kanskje en ide som du sa der. Skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå