Pug Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg lurer på om denne CPU-vifta er stillegående? Har en AMD Athlon XP2000+, og jeg har tenkt å skifte ut den gamle vifta med en mer stillegående... Funker GlacialTech'en da? Finnes det bedre, eller rimeligere alternativer? Edit: Har ikke tenkt å overklokke, men tenkte at luftkjøling var rett kategori likevel... Endret 27. februar 2004 av Pug Lenke til kommentar
starving Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jupp, 20dB ifølge dem selv. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Oki, fint! Den var jo ganske rimelig også Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har hatt den viften og den er svært stille og funket bra, gå for den... Må bare si det ang. topic... "Den gamle = jetmotor" lol Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har den viften du fåreslo og kjørte min xp2500+ stabilt på en 3200+ og hadde bare 40 grader etter noen timer med cs Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg føler med deg ang. jetmotor-støyen.... Er ikke alltid det er negativt å ha jetmotor-vifter! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ACBV83 Lenke til kommentar
v0id Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den viften kan jeg anbefale, den er praktisk talt ikke hørbar når døren i kabinettet er lukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå