System-log.com Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hadde det ikke vært gøy, nå som flere og flere får bredbånd, å ha film-snutter av ting dere tester på hw.no? Tenker jo da på å vise nye barebones, kabinetter o.l. som små klipp innimellom testene? Jeg ville nå ihvertfall ha synest at slikt var interessant. Får jo et annet inntrykk av video/lyd enn stillbilder? Bare en ide jeg kaster ut i luften her.. det krever jo garantert av utstyr o.l, så kanskje det blir litt dyrt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det hadde vært enda bedre hvis overklokking.no gjorde det Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg støtter opp om denne idèen, bare kvaliteten på filmene blir akseptabel. Om mulig kan man jo legge med noen snutter med neste test av hardware for å se hva folk synes om det? Er nok litt ekstra arbeid som følger med, men det burde vel gå greit, trenger jo ikke så lange filmer egentlig. Ved filming av kabinett trenger man bare utsiden og inni, og om det har noen fine funksjoner [uttagelse av hk brett] kan man vise det. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Som denne siden? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det hadde da vært genialt. 3dgameman har da komplette videotester, noe som strengt tatt ikke er nødvendig, men noen små snutter hadde vært konge! Kanskje litt lengre enn den dere hadde av de Corsair-brikkene Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 fin ide,men det er vell ikke alle som springer rundt med video digitaltkamera eller kamera for den sakskyld! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har også tenkt denne tanken etter jeg begynte å følge litt med på Rodney "3DGameMan" Reynolds. Hvor objektiv han er i videotestene sine kan man undre på, men synes det hadde vært et glimrende tiltak å laget noen videosnutter i Overklokking.no's tester, og kanskje også enkelte tester som HW.no gjennomfører. Støtter tanken fullt ut! Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvor mye båndbredde trur dere et slikt prosjekt vil ta, dette vil trolig ta alt for mye. Noe som hw.no vil trolig måtte betale mye for, et alternativ er å få housted filmene hos noen som ikke vil få problemer med bw bruk. Noe som det ikke er alt for mye av nå tildags. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror ikke det er båndbredde som står i veien for et slikt prosjekt. Med Bittorrent kan man dele videoer med liten båndbredde sentralt. Tror det er mer tidsbruken som hindrer at noe slikt kunne blitt gjennomført. Det går fort mye tid dersom man skal ha litt kvalitet på disse filmene. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ser fortsatt ingen kommentarer fra de man prøver å nå med dette budskapet... tatt helg eller? Hadde vært fint å høre om dette kan være aktuelt eller ikke. Endret 27. februar 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Får slenge meg på jeg også.Støtter denne ideen.Elsker videoene de har på 3dgameman. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Tjah, om det skulle være aktuelt, så kan man nå godt ta i bruk p2p? Er jo sånt som p2p faktisk kan brukest til! *skriveleif Endret 27. februar 2004 av Prazor Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Overklokking.no har ihvertfall hatt 2 videoer De har video av samme casemodden som jeg, bare har se midt på denne siden... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvordan trur du det går med seederen av videoene, når noen prøver å lese et par uker gammel test. p2p ville ha dempet bw bruken trolig, men dette har kun gjeldt på nyere tester som nettop har kommet ut. Da rushet har roet seg, så blir det værre da seederen få en og annen klient og nå. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 kunne evt gått ann å hatt videoene via BT i f.eks to uker og så bare latt de ligge på serveren som et arkiv? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) The people demand videos. Kunne hvertfall prøvd et par tester med videosnutter. Tror det hadde hevet anmeldelsen betraktelig. For eksempel en test av en kjøler (viftekjøler). Video av hvordan kjøleren ser ut og hvordan den bråker under bruk hadde nok alle satt pris på. Grafikkort går også under det samme. Kan umulig tenke meg det kan være et problem, utenom selve hostingen av videoene. (Hvis det er en god anmeldelse så kan dere jo snike videosnuttene inn hos de respektive webshoppene som dere lånte utstyret hos ) Endret 28. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan jo sett opp en FTP uten passord som filmene blir lagt på!... Støtter forslaget! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 God idé! Vi liker vel alle f.eks. THG sine små filmklipp! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Videosnutter er forsåvidt greit det, og HW.no har hatt flere slike snutter i tester. Poenget er at vi ikke har noe godt videoutstyr å bruke, og da blir heller ikke inspirasjonen til å lage slike filmer så veldig stor. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det må det da være mulig å få tak i desertglow..kan da ikke tenke meg at det bilr vanskelig å finne en webshop som vil donere dere, evt selge billig fotoutstyr til dere Mot en liten "takk til <webshopnavn> som har gitt oss fotoutstyret vi bruker i disse videoene" o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå