Fry Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 når jeg bruker explorer, kun min datamaskin og mappene der, går Cpu bruken opp til 100% kan fint bruke internett, dette er noe som har kommet nå nylig, har kjørt igjenom virusprogrammer og Ad-aware og spybot, men maskinen har da vært ren. noen som har noen ideer om hva jeg kang gjøre? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvis du åpner "Task Manager" så kan du finne ut nøyaktig hva som belaster cpu'en så mye. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) - Tatt en reboot?(hjelper ofte) - Oppdatert spybot, ad-aware og anti-virusen? Endret 27. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Fry Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 har åpnet task manager, og explorer bruker 90-99 % når jeg avslutter den og starter den opp igjen er den fin helt til jeg starter å bruke mappene igjen, har prøvd med reboot, og er ikke så lenge siden jeg oppdaterte men kan prøve igjen Lenke til kommentar
Gainax Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror problemet kan være at du har en ufullstendig .avi fil som explorer ikke skjønner seg på. På denne siden står det hvordan du kan skru av .avi preview i explorer (må slette en linje i registeret): http://www.tweakxp.com/tweak841.aspx Følg den oppskriften og en reboot, så tror jeg det vil ordne seg. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Tror problemet kan være at du har en ufullstendig .avi fil som explorer ikke skjønner seg på. På denne siden står det hvordan du kan skru av .avi preview i explorer (må slette en linje i registeret): http://www.tweakxp.com/tweak841.aspx Følg den oppskriften og en reboot, så tror jeg det vil ordne seg. takk for hjelpen, dette funka,problemet kom sikkert fordi jeg lastet ned et program som man kan se .avi filer før de er ferdig nedlastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå