Gå til innhold

NFSU avsluttes før jeg kommer ordentlig inn

Anbefalte innlegg

Hei en kammerat av meg har i dag kjøpt seg need for speed underground. Han innstallerte det på pc`n sin, og starta spillet. Det gikk ikke som det skulle. Netsen med en gang spillet hadde starta avslutta spillet. Innledningsvideonen hadde ikke engang begynt før det avslutta uten noen tegn til grunn til det.

Så han tok spillet sitt til meg for å se om problemet var det samme her. Det samme skjedde. Hvorfor skjer dette?

Han kommer nok til å dra til elkjøp for å få bytta spillet. Jeg syntes det er dårlig at slikt skjer med nye spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, innlegget mitt var litt dumt. Virket som jeg mistenket deg for noe :/

Men uansett, sånt er normalt iaffall når det er piratkopiert NFSU.

Men kan jo hende EL-Kjøp har fått henda i en "Australsk versjon".

Ser ut til at NFSU "bekjemper" piratkopiering ved bruk av "soner" (som leses av regional settings)

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
Hadde du søkt litt rundt her ville du funnet ut at du må sette Regionale Innstillinger i kontrollpanelet til Engelsk (Australsk).

Beklager det burde jeg nok ha gjort. :blush:

Hvorfor er dette nødvendig egentlig?

Det er en australsk versjon. Akkurat hvorfor de har gjort det slik er vel fordi NFS:U ble sluppet litt før i Australia?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, det kan alltids hende at han har fått den svenske versjonen hvis han har kjøpt det i butikk...

hvis ikke, ja, så står svaret ovenfor

Lenke til kommentar

Tusen takk for de gode rådene.

Dessverre rakk jeg jeg ikke å si fra til kammeraten hva han skulle gjøre for å fikse problemet, før han hadde dratt til elkjøp for å få penga tilbake. Han fikk pengene tilbake og kjøpte spillet hos expert.

Han elsket spillet og har runda det nå. (På et par dager tror jeg.) Typisk

:)

Lenke til kommentar
Jeg har en bekjent som har en lovlig kopi kjøpt i en norsk butikk. han må sette regionale innstillinger til svensk!

Har noen en lovlig versjon som funker med norsk på reg. innstillinger?

Det er bare å patche, så virker det med Norsk! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...