Nervevrak Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har en 6510 som jeg har fått operatørlåskoden til. Men hvor i svarte skal den skrives inn? På Telenor's sider står det "Se telefonens brukerveiledning". Men det er ikke så enkelt når det ikke står en tøddel i manualen til telefonen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Se her: http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...showpage&pid=13 Og ja, det er temmelig sløvt av Telenor. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Takker. Funket som F... Mer en ganske sløvt av Telenor ja. Men skjønner det til dels også. De driver buisness. Og da er det ikke et sjakktrekk å legge ting til rette for folk å bytte opperatør. Endret 28. februar 2004 av Nervevrak Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hvis jeg skjønner dette rett.. la oss si, jeg er opperetør låst til sense i 18 mnd. jeg gjør det som står der. får jeg vekk opperatørlås koden da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du kan få bort operatørlåsen ja, men du må betale månedsavgiften allikevel. Her har jeg skrevet hva en operatørlås er. En operatørlås har altså ingenting med bindingstid å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå