Espen_^ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg prøver " apt-get update " da får jeg dette Checking for new apt-get details: Ok Getting apt-get GPG key name: pcn Updating /etc/apt/sources.list: Ok Get:1 ftp://ftp.clarkconnect.com System release [1132B] Err ftp://ftp.clarkconnect.com System release file was not signed with a known key. Check if the proper gpg key was imported to your keyring. Failed to fetch ftp://home-21:[email protected]/base/release file was not signed with a known key. Check if the proper gpg key was imported to your keyring. Fetched 1132B in 5s (202B/s) Reading Package Lists... Building Dependency Tree... W: Release files for some repositories could not be retrieved or authenticated. Such repositories are being ignored. W: You may want to run apt-get update to correct these problems E: Some index files failed to download, they have been ignored, or old ones used instead. Done. Noen som gidder å hjelpe ? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 prøv å fjerne [pcn] fra fila /etc/apt/sources.list Vil tro at det står noe om det på google, for jeg har hatt problemer med det før.... bare husker ikke hva det var for noe. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 prøv å fjerne [pcn] fra fila /etc/apt/sources.list Vil tro at det står noe om det på google, for jeg har hatt problemer med det før.... bare husker ikke hva det var for noe. har prøvd men den adder bare på ny hver gang.. Husker du hva du søkte på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå