Zeph Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Spiller aldri sånne shooters på Easy. Da strippes AI'n ned til så minimalt nivå at man bare valser rett gjennom et eller utfordrende spill på 4-5 timer.I motsetning til å oppleve fiender som går i dekning, kaster håndgranater for å lure deg ut fra gjemmeplassen din, nøyaktige snipers osv osv, får man en gjeng med zombier som bare står rundt omkring og venter på å bli skutt med headshots. Easy er bare tull for småunger og folk som aldri har spilt FPS før er min mening. i cod så er AIen helt lik uansett hvilken grad du spiller på, den eneste forskjellen er hvor mye du tåler korrekt, eg tok det først på 2\4 trur eg og så skulle eg prøve 4\4 (vanskeligste) og einaste forskjellen var at eg døydde fortare og fiendane døydde seinare...var lettare andre gangen på vanskeligste enn første på easy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Oki, tenkte det var samme greia som i Halo. Der er AI'n veldig forskjellig fra Easy til Hard. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 i cod så er AIen helt lik uansett hvilken grad du spiller på, den eneste forskjellen er hvor mye du tåler korrekt, eg tok det først på 2\4 trur eg og så skulle eg prøve 4\4 (vanskeligste) og einaste forskjellen var at eg døydde fortare og fiendane døydde seinare...var lettare andre gangen på vanskeligste enn første på easy frustrende egentlig .. så er det fort mange av gangene man dør på grunn av uduglige TM's. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skulle bare visst hvor mange ganger jeg holdt på å kaste PC'n ut vinduet når de idiotiske AI-teammatene sto midt i ei dør og sperra veien, eller når de ikke bryr seg et FNUGG om å dekke ryggen din, og bare står og ser en annen vei når man blir angrepet bakfra mens man står med panzerfaust og sikter på tanks. Argh! Presterte også å quicksave flere ganger LIKE før kanon/tanks-skudd traff rommet jeg satt i, så hele mission måtte restartes Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg brukte ca 7 timer på spillet på easy Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja det gikk rimelig fort å runne... PrQv spillet på lan. Det anbefales.. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja håper det! De må komme med expansion pack'er ass! Det er bare helt konge! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Gleder meg til å prøve det! Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Gode nyheter: om ca. en uke kommer multiplayer-patch 1.3, som bl.a. fikser sniper-scopet og som introduserer to nye multiplayer-maps(!). Screenshots: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0 Endret 13. mars 2004 av Thor_F Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Haha, Eg er Ferdig med spelet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Haha, Eg er Ferdig med spelet Det er vel strengt tatt de fleste som har begynt på det? Var alt for kort, hvertfall med en slik fengende historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå