Qwseyvnd Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei! Har spilt Call of Duty fra igår kveld til nå ettermiddag... Er nå kommet til Polen, Warszawa..hvor langt har jeg kommet? Halvveis? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Du er godt over halvveis. Russerne er siste tredjedelen av spillet. Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nå jeg i skog med mange tanks. Tror de er russer...riktig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Nei. Jeg mente når DU spiller som russer er du i siste tredjedelen av spillet. Og det er du nå. Alle oppdragene til russerne har rød halvmåne+sigd som loading-skjerm. Alle til amerikanerne har "american eagle" jakkemerke. Alle til britene har..uhh husker ikke. Hest? Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Har klart spillet helt...til der jeg skal ta med en team til taket og en mann vifte russer flagg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Da er det bare å vente på en oppfølger. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ah, rundet det nå nettopp. Kongespill. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Vet dere hva som er kongen av Call of Duty? Jo den har støtte for Surround Gaming Ser 3 ganger så mye enn 1 skjerm...hakker ikke i det hele tatt. Rundet den på 1 DØGN, for kort syns jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 brukte 5 timer på å runde det på easy... spille det på det vanskligste det er kult det, da skal det vare et par skudd til før man dør, det er ganske intenst Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 brukte 5 timer på å runde det på easy... spille det på det vanskligste det er kult det, da skal det vare et par skudd til før man dør, det er ganske intenst one rule for you my friend: alltid prøv spillet først med medium Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Spiller aldri sånne shooters på Easy. Da strippes AI'n ned til så minimalt nivå at man bare valser rett gjennom et eller utfordrende spill på 4-5 timer. I motsetning til å oppleve fiender som går i dekning, kaster håndgranater for å lure deg ut fra gjemmeplassen din, nøyaktige snipers osv osv, får man en gjeng med zombier som bare står rundt omkring og venter på å bli skutt med headshots. Easy er bare tull for småunger og folk som aldri har spilt FPS før er min mening. Endret 28. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det bare å vente på en oppfølger. Det kommer Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det bare å vente på en oppfølger. Det kommer Gjør det? Er det bekreftet eller bare noe du tror og håper? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det bare å vente på en oppfølger. Det kommer Gjør det? Er det bekreftet eller bare noe du tror og håper? Noe fra et utsagn fra Activision: Activision also plans to develop more sequels of Call of Duty beyond the 2004 console ports. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er bare helt konge. Runda det for 2 timer siden og synes det var et av de beste ftp spillene etter mafia og hitman 2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Spiller aldri sånne shooters på Easy. Da strippes AI'n ned til så minimalt nivå at man bare valser rett gjennom et eller utfordrende spill på 4-5 timer.I motsetning til å oppleve fiender som går i dekning, kaster håndgranater for å lure deg ut fra gjemmeplassen din, nøyaktige snipers osv osv, får man en gjeng med zombier som bare står rundt omkring og venter på å bli skutt med headshots. Easy er bare tull for småunger og folk som aldri har spilt FPS før er min mening. i cod så er AIen helt lik uansett hvilken grad du spiller på, den eneste forskjellen er hvor mye du tåler Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det bare å vente på en oppfølger. Det kommer Gjør det? Er det bekreftet eller bare noe du tror og håper? Noe fra et utsagn fra Activision: Activision also plans to develop more sequels of Call of Duty beyond the 2004 console ports. stemmer det. det call of duty er ein del av ein serie som skal dekke alle dei store krigane i vår tid. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 call of duty er ein del av ein serie som skal dekke alle dei store krigane i vår tid. Så, neste kapittel blir 1 verdenskrig eller Vietnam?? Interresant. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 call of duty er ein del av ein serie som skal dekke alle dei store krigane i vår tid. Så, neste kapittel blir 1 verdenskrig eller Vietnam?? Interresant. mest sannsynleg ja. vist dei klarer å fortsette å lage spel av samme kvalitet som cod så har vi mykje å glede oss til. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Så Cod skal gjøres til en serie ala Medal of honor. Interessant! De kommer til å få penga mine, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå