kzza Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Eg har fått blaster men når eg kjører removal tool så står det at den ikke finner det!! hmm.. Også kommer det opp sånn Genric Host Processe for Win32 service også når eg trykker der så restarter pc'en seg etter 1 min... kan eg klare å fjerne det?? Lenke til kommentar
rener Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Last ned oppdateringene til windows. Sikkerhetshullet er tettet. For å hindre restart: Kjør --> shutdown -a Det skal stoppe restarten så du får oppdatert. Lenke til kommentar
kzza Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 kan ikke noen svare då?? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 start i safe-mode med engang du er inne i windows, går du i kjør-vinduet og skriver: shutdown -a dette vil slå av "du har 1min"-greiene I safe-mode vil nok removal-tool'en finne blaster viruset Sjekk også i task-manager'en om ikke blaster.exe kjøres i bakgrunnen. Avslutt det hvis dette er tilfellet. Du må også laste ned patchen fra microsoft mot blasterviruset Lenke til kommentar
kzza Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 har skrevet inn i cmd shutdown -a...men kan jo ikke jøre d ver gang..ka va d eg skulle laste ned```?? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hva slags os har du? Lenke til kommentar
kzza Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 ehh..os?? ka e det``??? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hva slags operativsystem har du? winxp? du kan laste ned en sånn fixe-fil: HER <----- (trykk) Lenke til kommentar
rener Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dersom du har windows, bruk Internet Explorer og gå til www.windowsupdate.com Der bare laster du ned alt du måtte makte av oppdateringer, for då skal den buggen som blaster utnytter (RPC) vere fjernet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må jeg ha ....'lovlig' windows? Jeg bruker liksom 'fake' cd-key, kan jeg laste ned fra windowsupdate.com da? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 det er det samma, men gå inn på www.windowsupdate.microsoft.com der gjennomfører du søk etter oppdateringer. Innstallerer de som måtte komme. Men angående blaster, høyre klikk på Local Area Connection Ikonet som du har, og properties - advanced og huk deretter av for Internet connection firewall. så kjører du på med win update, eventuelt gå inn på http://www.symantec.no/ Håper dette var til nytte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg får ikke lov til å installere updates pga ugyldig cd key, er det noe jeg kan gjøre da? Har en kompis som har en service pack 1 greie som jeg kunne låne. Men han har reist til fjellet for en uke... Er det noen andre steder jeg kan få tak i SP 1? Endret 28. februar 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er ikke lov å ta opp slikt her på forumet...kjøp deg lovlig lisens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå