Totenkopf Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) http://www.thedonovan.com/archives/historypics/commando.wmv Endret 27. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hehe, morsomt..for oss som ikke sitter i kvikksanden selv. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For et nedlag Morro film Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 moro, men topic: lav-(minus)vann+(pluss) den britiske marine?=(er lik) :0 ? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 moro, men topic:lav-(minus)vann+(pluss) den britiske marine?=(er lik) :0 ? heh, kom ikke på en god topic, så det ble bare til at jeg skrev inn det Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 haha.. ikek ofrte jeg ler høyt når jeg sitter alene.. hehe Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hehe..minner om da jeg var på øvelse. Var midt på svarteste natten..så svært lite foran meg og klarte og plumpe uti det største, dypeste myrhullet. Satt som støpt nedi myren, ute av stand til å bevege meg i det hele tatt. Etter endel minutters kaving med god hjelp fra patruljen klarte jeg å komme meg opp...gjennomvåt og ganske så illeluktende.. Endret 28. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå