Micromus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec, men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ikke være desperate? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 danser ikke. Holder meg på brune kneiper eller rockesteder hvor man ikke danser. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Å danse og ha det morro! Folk har sagt jeg danse som en neger, (i positiv forstand) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec,men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet? Champions på torsdag er vel forsatt hiphop/r&b kveld right? Flere år siden sist eg var der. Anyways greit med damer der ja. Bare dans som de gjør på videor så går det fint. Vær slick og ikke påtrengede. Funker som fan! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Prøv å kopiere alle andre på dansegulvet.. garantert suksess.. værste du kan gjøre er å skille deg ut vettu.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hvor går du nå for tiden da? hadde gratisbiletter til exodus, men de stengte når vi kom frem innpåtrengende ja, studerte andres teknikker, og den innpåtrengende metoden virka vist ikke så bra, men er jo alltids noen som biter på virka det som... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvor går du nå for tiden da?hadde gratisbiletter til exodus, men de stengte når vi kom frem Pleier å gå på Roof garden som ligger borte med dickens. Nice sted men så er det 21 års grense. Hiphop/r&b der og. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 er egentlig ikke noe spess på r&b/hiphop, er glad for all den sosiale og fysiske kontakten jeg kan få ovenpå, er det noe plass å være? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 innpåtrengene er omtrent det verste du kan gjøre... Det er som å si, jeg er kåt, og jeg tar omtrent hva som helst.. trenger ikke kjenne deg, vil bare ha kroppen din... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hva hvis det er sant da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Leksjon 1: Hvis man er innpåtrengende går det 99/100 ganger til ****** Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg HATER påtrengende desperate ekle kryp Det er bare de utpreget fantastisk pene menneskene som noen gang kan klare å komme unna med å bare trenge seg på. Nå er jeg faktisk ikke på byn for å sjekke eller bli sjekket opp da. Derfor liker jeg å ha en kompis med som jeg kan gnikke litt med for å understreke at jeg ikke vil bli overfalt av en eller annen ekkel illeluktende jypling Trikset må være: * Ta på deg godlukt * Litt OK klær * Dans med en venninne og så "mingler" du * Se ut som du har det kult. Da ser du ikke så desperat ut. Du kan f.eks kødde litt med venner og sånt. * Ikke vær en hissig voldelig idiot * Ikke gå fra dame til dame - det ser i hvert fall desperat ut Når du så har kapret damen, så sier du "Jeg skal i baren. Hva vil du ha?" Selvsikkerhet er tingen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Det med baren bare ignorer du! Husker at for ikke så lenge siden så danset eg og var drittings. Anyways en jente kom og begynte å danse med meg og var utrolig deilig (hvertfall så hun deilig men var jo kanon full) Anyways dansen ble ganske het der hun hadde rompen sitt opp mot men og gnikket eg ble så horny at eg bare grabbet brystene hennes og Presset meg på henne. hun forsvant fort. Haha en kompis holdt på å svime av av latter. Eg skjønner egentlig ikke korfor eg gjorde det. Var så full og eg fucket opp en sjangse fordi eg virket desperat. Endret 28. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 danser ikke. Holder meg på brune kneiper eller rockesteder hvor man ikke danser. Samme her. Hvis jeg skulle våge meg på en klubb skal jeg være passe kanon før jeg beveger meg mot dansegulvet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det med baren bare ignorer du! Husker at for ikke så lenge siden så danset eg og var drittings. Anyways en jente kom og begynte å danse med meg og var utrolig deilig (hvertfall så hun deilig men var jo kanon full) Anyways dansen ble ganske het der hun hadde rompen sitt opp mot men og gnikket eg ble så horny at eg bare grabbet brystene hennes og Presset meg på henne. hun forsvant fort. Haha en kompis holdt på å svime av av latter. Eg skjønner egentlig ikke korfor eg gjorde det. Var så full og eg fucket opp en sjangse fordi eg virket desperat. LOL!!!! Fort gjort og la seg rive med, ja Hvor var dette da? Jeg tror ikke det var meg.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Dette var på roofen. Hehe roofen er blant de eneste stedene vi går på. Før var det rykte børsen (veldig lenge siden) og møkka stedet trøkkeriet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg liker musicen litt lite lokale, men det er lett å komme til og fra (ingen bakker) og jeg liker musikken Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hadde ikke tatt mere en 2 rusbrus, men var litt dårlig allerede, så nådde vi ikke bussen, måtte stå ute i -1 i skjorte i en time og vente på neste, dritbra, når vi kom til sentrum så var det rett på champions ( bergen) og der var det så mye bra damer at jeg knapt kunne telle... det jeg er mest imponert over er at jeg "dansa" med et par av dem i >2sec,men, hvordan er deres taktikker på dansegulvet? Første gang ut på byen ? Taktikker på dansegulvet : imponer og improviser /VeXx = dancemaster Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Taktikken min på dansegulvet er bare å hoppe i det og håpe på det beste. Er som regel overstadig sørpa før jeg tør å snike meg ut på dansegulvet da. Broren min sa at jeg så ut som en spasmatiker på speed engang jeg var på byen med ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå