Lucifer 666 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Plutselig i dag når jeg skulle åpne Opera så gikk CPU på 100% og det tok ca. 10 minutt og åpne den. Stopper helt opp og bruker like lang tid på å åpne div vinduer. Har kjørt Ad-Aware og Spyboot uten at de fant noe. Har også brukt systemgjenopprettning men det hjalp ikke heller noe. Internet Explorer funker fint, men er jo sørgelig i forhold til opera så dette må fikses FORT! Ser i oppgave-behandleren at en fil som heter "System" bruker 100% mens jeg prøver å bruke opera. Hele systemet låser seg slik at skjermen "står stille" til cpu roer seg igjen. Hva kan det være som er galt?? Blir snart gal av dette, håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Damn, så fordi Opera tok kvelden regnet du med at du har et hardwareproblem? WoW, smart Posten flyttes med håp om at det snart, en gang i en vakker fremtid, ikke lengre vil være nødvendig da folk med nærmere 500 innlegg på forumet greier å forstå at Opera ikke er hardware... *drømme* Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Mener ikke noe vondt, uhøflighet eller noe negativt men.. nå MÅTTE jeg bare le Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Damn, så fordi Opera tok kvelden regnet du med at du har et hardwareproblem? WoW, smart Posten flyttes med håp om at det snart, en gang i en vakker fremtid, ikke lengre vil være nødvendig da folk med nærmere 500 innlegg på forumet greier å forstå at Opera ikke er hardware... *drømme* Må bare beklage, men det var den første og beste siden jeg fikk opp med opera nå. Tar så sykt lang tid å bytte. Husket ikke passordet mitt når jeg testa IE så var nødt til å bruke opera... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Ingen som vet? BTW: Slettes favorittene og tryllestaven om jeg legger inn opera på nytt? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nei, nei. Da blir det vel full reinstall av Windows da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå