hj82 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Surfet nå innom hardware og jaggu oppdaget jeg til min store lettelse at det faktisk manglet reklame på sidene. Ingen av sidene jeg surfet innom inneholdt reklame, er annonsesystemet nede eller er det en ny gimmick fra hardware sin side? Behagelig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Surfet nå innom hardware og jaggu oppdaget jeg til min store lettelse at det faktisk manglet reklame på sidene. Ingen av sidene jeg surfet innom inneholdt reklame, er annonsesystemet nede eller er det en ny gimmick fra hardware sin side? Behagelig Hadde det ikke vært behagelig hvis hw.no ikke fantes i det ehle tatt? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vil du ha reklamefritt HW gå for NIS 2003+. Har faktisk den ofte av - vil se hva som er på tilbud :-D Lenke til kommentar
hj82 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hmmm, my bad. Tydeligvis så fungerte norton internet security 2004 over all forventning. Fjernet alle reklamebannerne. Smooth feature for brukere, men kanskje en ulempe for nettstedene som er avhengig av reklameinntekter Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg liker godt reklamen på hw.no jeg.. betyr at de får dekket mye av sine utgifter.. og tror ikke jeg har sett reklame på annet enn datautstyr på tilbud og lignende. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Surfet nå innom hardware og jaggu oppdaget jeg til min store lettelse at det faktisk manglet reklame på sidene. Ingen av sidene jeg surfet innom inneholdt reklame, er annonsesystemet nede eller er det en ny gimmick fra hardware sin side? Behagelig Hadde det ikke vært behagelig hvis hw.no ikke fantes i det ehle tatt? Hva du mener med det? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vel, jeg har aldri syntes at reklamen på hw.no har vært så veldig skjemmende og syntes det er fint at det er slik de får dekket noen utgifter. I tillegg, som m-kane sa, ser vi jo tilbud på data-utstyr, noe som ikke er det akkurat værste å reklamere for til datainnterisserte. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For min del: HW.no er et kongebra nettsted som jeg har utrolig god nytte av når det gjelder alt innen data! Pøs på med reklamen(innen data selvfølgelig), for det dekker jo deres utgifter og ser masse bra tilbud! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Men jeg liker ikke slike reklame logoer fra pcutstyr, slike som blinker. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvorfor klage på alt.. husk,vi er jo bare på besøk her.skal være glad vi slipper og betale alle utgiftene som hardware.no har. siste hardware nytt hele tiden,bra tester og alltid hjelp og få..hvorfor klage da Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Helt enig! til hw.no teamet!!! (alle sammen) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Henger meg på andre. Reklamene plager meg slettes ikke. Tilbud på hardware etc, det vil jeg gjerne se i reklame det. Så i tillegg så støtter man HW.no, som har vært veldig flinke i det siste med for eksempel artikler osv. Lenke til kommentar
rener Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Reklamen er jo helt grei, bare den ikke blir skikkelig glorete med mye blinkende lys og forstyrrer når man skal lese. At det er økonomiske hensikter med det er ingen tvil, men selvom det ikke var det, hadde det vert greit.. Takker Hw.no for en fabelaktig nettsted Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Surfet nå innom hardware og jaggu oppdaget jeg til min store lettelse at det faktisk manglet reklame på sidene. Ingen av sidene jeg surfet innom inneholdt reklame, er annonsesystemet nede eller er det en ny gimmick fra hardware sin side? Behagelig Hadde det ikke vært behagelig hvis hw.no ikke fantes i det ehle tatt? Hva du mener med det? Det var et meget ironisk innspill fra min side. Som han sier vil han ha hw.no uten reklame og uten reklame ville det vært umulig å ha noe hw.no.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 reklamen er som sagt før "en million ganger", ikke akkurat overdøvende. Og det er jo tross alt reklame om ting de fleste av oss her på hw.no interiserer oss i. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For min del: HW.no er et kongebra nettsted som jeg har utrolig god nytte av når det gjelder alt innen data! Pøs på med reklamen(innen data selvfølgelig), for det dekker jo deres utgifter og ser masse bra tilbud! Respekt! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For min del: HW.no er et kongebra nettsted som jeg har utrolig god nytte av når det gjelder alt innen data! Pøs på med reklamen(innen data selvfølgelig), for det dekker jo deres utgifter og ser masse bra tilbud! Respekt! Hear hear! Lenke til kommentar
hj82 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Ingen kritikk mot hardware i det hele tatt. Tvert om, all ros til hardware for informativ og virkelig nyttig nettavis for oss innen dataverdenen. Reklamen er forsåvidt helt grei den også, bare man slipper sånne glorete flash reklamer som lager no uhorvelig høy lyd når man tilfeldigvis fører musa over reklamen på vei til en link eller lignende. Flash nei takk, normal gif/jpg ja takk Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har ikke noe imot reklamene, av og til, så er de nyttige... Så lenge de ikke kommer pop ups og "VINN 1.000.00KR!!!!" reklamer så er jeg fornøyd må tenke på server, nett og sånt for hw.no... de har ikke 0kr i utgifter heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos reklame, er det noe tvilsom (...) reklame på forsiden nå? Pc-cillin har plutselig startet å mase om at den blokker ?malicious Java & ActiveX-code? på forsiden. Har noen andre opplevd det samme, eller er det bare AV-en min som har fått anfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå