b0nna Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.theinquirer.net/?article=14396 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det blir bra Da kommer endel flere produsenter med nForce-baserte kort også, blir spennende å se det Abit, Epox og ikke minst DFI kommer med. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 yeah, nice. Om det viser seg at de fungerer bra tror jeg at jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Finfint. Bra at man kan konkurrere litt på brikkesettmarkedet også, Via og nVidia. Tar jeg feil når per dags dato så er Via bedre med sitt K8T800 brikketsett på S754? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Finfint. Bra at man kan konkurrere litt på brikkesettmarkedet også, Via og nVidia. Tar jeg feil når per dags dato så er Via bedre med sitt K8T800 brikketsett på S754? VIA er best på standard hastighet, men nforce klokker lengre. Så det er smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå