hans A Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har kjøpt en Volcano 11 -Xaser Edition med temperaturmåler og variabel hastighet. Er det noen som har prøvd å montere temperaturføleren under CPU'en. Det står den skal klistres fast under CPU. Fungerer den bra eller er det bedre å bruke potmeteret som fulgte med. Har et Abit NF7 hovedkort. Endret 27. februar 2004 av hans A Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Den automatiske viftereguleringen på volcane er no dritt (synes jeg da) monter heller skruknotten i en ledig kortplass eller i en ledig cdrom plass. Da kan du regulere selv. Mye bedre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Den automatiske viftereguleringen på volcane er no dritt (synes jeg da)monter heller skruknotten i en ledig kortplass eller i en ledig cdrom plass. Da kan du regulere selv. Mye bedre Vil egentlig si meg helt enig. Har Volcano 12, men det er mye det samme. Ikke så veldig morro at vifta går opp fra 2500rpm til 5500rpm når du prøver å konsentere deg. Og så virker det som den lever helt sitt eget liv, speeder opp akkurat når det passer den, selv om tempen er stabil og fin. Nei, kjør på med skruknotten din du! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Ja jeg valgte den løsningen. (Potmeter i frontdekslet) Prøvde å hardkjøre CPU'en med vifta på max. Fikk bare 38 grader. Med den gamle vifte fikk jeg 62 grader. Ser ut som det er bedre å velge en overdimensjonert vifte (3400+) framfor en standard 3200+. Ut med GlacialTech Silent breeze 462 II og inn med volcano 11-XE. -Xp 2500+ -Abit NF7 -512MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå