eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 det er kanskje greit at dere har på hardware sletter forum som er feil postet... men jeg synes det er greit at de gir oss forvarsel først... ((men hvorfor slette her på ALT OM DATA... da der det jo allt!)) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: eunaas skrev (2002-03-20 10:34):det er kanskje greit at dere har på hardware sletter forum som er feil postet... men jeg synes det er greit at de gir oss forvarsel først...((men hvorfor slette her på ALT OM DATA... da der det jo allt!)) For når det er unødvendig å poste et inlegg om en som har problemer med å kobble til en HDD i alt om data når det allerede er et egent forum for akkurat det. Synes det bare er fint at de sletter feil-postete meldinger. Ok da, kan være litt kipt, men er vel kanskje "fortjent"? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 10:34, eunaas skrev:det er kanskje greit at dere har på hardware sletter forum som er feil postet... men jeg synes det er greit at de gir oss forvarsel først...((men hvorfor slette her på ALT OM DATA... da der det jo allt!)) |Enig eunaas, hvorfor ha en ALT OM DATA post, ligger liksom litt navnet at man kan poste alt man vil her, hvis det er noen annen hensikt så er det kanskje påtide å bytte navn på den?? Og hvorfor ikke ligge til en katalog der man kan få opp alle meldingene som er lagt til under de forskjellige katalogene`?? Bare et forslag Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det skal ikke skje at feilpostede meldinger slettes. De kan derimot bli flyttet til relevant kategori. En oversikt over alle nye meldinger som er postet i de ulike kategoriene finner man ved å klikke på siste meldinger i menyen til venstre. PS: Denne posten hører forresten egentlig hjemme i "tilbakemeldinger" :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 OMFG! Denne tråden provoserer meg Kan jeg spørre hva dette har med data å gjøre? Det å poste denne threaden i "Alt om data" er jo direkte frekt. Quote: On 2002-03-20 14:09, Lord_Linus skrev:Enig eunaas, hvorfor ha en ALT OM DATA post, ligger liksom litt navnet at man kan poste alt man vil her, hvis det er noen annen hensikt så er det kanskje påtide å bytte navn på den?? Du har vel aldri tenkt å lese BESKRIVELSEN av gruppa? Der står det "Spørsmål og diskusjon om alt som ikke passer inn i en annen kategori". Da er det kanskje mulig å skjønne at ikke _alt_ skal i "Alt om data"? Hvorfor tror du at forumet er kategorisert? Quote: Det skal ikke skje at feilpostede meldinger slettes HW.no har sagt at sletting av poster er kun for å "skremme" folk til å poste threads i riktig kategori. Greit nok at man ikke sletter alle, men når folk bevisst poster i gal kategori så burde innleggene blitt sletta. IMHO er HW.no litt feige her og det eneste som blir oppnådd er respekten for normene på forumet synker. Hvorfor gidde å poste innlegg på rett sted når dem ikke blir sletta uansett? [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-03-20 14:41 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Vi kan godt kalle den for "Annet om data", hvis det er mer forklarende. MLW Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 12:09, mlwirak skrev:Vi kan godt kalle den for "Annet om data", hvis det er mer forklarende.MLW Egentlig så burde ikke dette være noe problem i det hele tatt. Hvor vanskelig kan det være å legge posten i riktig kategori med en gang. Men "Alt om data" burde vel ha skiftet navn ja..... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 "Annet om data" tror jeg faktisk er en bedre betegnelse ja. Selve uttrykket "Alt om data" omfatter jo språklig sett alle de andre kategoriene, mens "Annet om data" vil avgrenses til kun å omhandle kategorier som ikke er uttrykkelig nevnt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: Pluto skrev (2002-03-21 12:49):"Annet om data" tror jeg faktisk er en bedre betegnelse ja. Selve uttrykket "Alt om data" omfatter jo språklig sett alle de andre kategoriene, mens "Annet om data" vil avgrenses til kun å omhandle kategorier som ikke er uttrykkelig nevnt. Bra sagt, det er det så mange desverre ikke klarer å se, de bare poster det der fordi man tror at alt om data skal være en plass der man kan poste alt selv om det finnes en underkategori. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 14:40, Anders Leipsland skrev:OMFG! Denne tråden provoserer meg Kan jeg spørre hva dette har med data å gjøre? Det å poste denne threaden i "Alt om data" er jo direkte frekt. Quote: On 2002-03-20 14:09, Lord_Linus skrev: Enig eunaas, hvorfor ha en ALT OM DATA post, ligger liksom litt navnet at man kan poste alt man vil her, hvis det er noen annen hensikt så er det kanskje påtide å bytte navn på den?? Du har vel aldri tenkt å lese BESKRIVELSEN av gruppa? Der står det "Spørsmål og diskusjon om alt som ikke passer inn i en annen kategori". Da er det kanskje mulig å skjønne at ikke _alt_ skal i "Alt om data"? Hvorfor tror du at forumet er kategorisert? Quote: Det skal ikke skje at feilpostede meldinger slettes HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE Å POSTE I RETT KATEGORI? Selv denne posten havna på feil plass.. *argh* Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 "Alt om data" heter nå "Annet om data" Er vi fornøyde da ? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jepp :smile: Spesielt for nye brukere tror jeg dette vil hjelpe, forhåpentligvis mindre feilposteringer nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: pgressum skrev (2002-03-22 19:20):"Alt om data" heter nå "Annet om data"Er vi fornøyde da ? *klapper* Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-03-22 19:20, pgressum skrev:"Alt om data" heter nå "Annet om data"Er vi fornøyde da ? HEHE lol annet om data ja! artig! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei! Håper folk greier å lage innlegg i riktig kategori.. Om ein skal skal være veldig priktete..Siden ein synest <b>alt</b> ordet ikkje var godt nok.. Så kan ordet <b>data</b> tolkes til å være : data: symboler som kan tolkast å settast i system slik at det går ann å tyde.. (veit ikkje om det var ordrett)Leste om det i ei ord bok trur eg for mange år sidan.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 DEt går ikke fremdeles. Jeg gir opp, orker ikke mer:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå