eia_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg sliter med å brenne image fil på en verbatim ultra - speed cdrw cd. Når jeg brenner så står det at brenningingen ble fullført vellykket, men når jeg da ser på cden så er ingenting brent på den?? Bruker nero 5.xx Hva kan problemet være? takkar for svar Endret 27. februar 2004 av eia_ Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sjekk hvilken brenner du har valgt, Recorder->choose recorder. Hvis det står på image recorder så skjer nettopp dette. du må velge brenneren som står i maskinen... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Eller om den står på Simulation under fana burn. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Nero er programvare, programvare skal under programvarekategorien. Hadde du hatt tekniske spørsmål om CD-RW derimot, men neeeei da Flyttes Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nei det var ikke dette som var problemet, men har det noe å si at cden er en såkalla ultra-speed der det står 16-24x. Og brenneren min klarer ikke mer enn 4x på rw? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har du huket av for "finalize disk"? Har opplevd at cd-en ikke registreres skikkelig på noen optiske drev, hvis dette ikke gjøres. Mvh Meg. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sjekk om imaget ikke er korrupt, enten ved å sammenlikne sjekksum eller åpne det i f.eks. winimage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå