Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen som spiller BF1942, og vil starte clan?

Anbefalte innlegg

Vi er en Call of Duty clan ved navn 182 (www.clan182.com)

---------------------------------------------------------------------

Har du BF:1942? Men ingen clan?

Vi er en clan (norske) som er seriøse, og ett bra miljø. Vi har CoD servere, og BF server. Ventrilo server og 2 irc chans.

Du trenger ikke være spesielt god i Battlefield, men vite hva det dreier seg om, og gjerne ha noen spesialiteter. (flyver, tanks, scout, medic, etc.)

Hvis du er interresert lover vi ett bra miljø og egen BF server som dere kan spille, fikse, og trene på så mye dere vil.

PLZ idle #clan182 @ quakenet, eller PM meg her i Gamer.no forumet.

Vi håper noen er interreserte.

Vi skal også starte med:

BF:vietnam (server kommer så snart spillet kommer)

Half Life 2

SoF2 - (Hvis noen er interresert)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Tenkte å kjøpe meg BFV å prøve dette på nett. så hvis det går an å bli med i en klan så hadde det vært flott.

Hakke peiling på hvordan man gjør når man spiller på nett men det finner jeg vel ut:)

Har nettopp prøvd BF og prøver nå BFV men det som singel player.

Lenke til kommentar

Jeg kan være interessert i å starte å spille BFV eller 1942. Har kjapt prøvd singelplayeren på 1942, og gameplayet virker interessant. Kunne vært gøy å prøve ett spill med voice-com i et miljø hvor det går an å brukes til noe.

Tidligere spill-erfaring:

Anser meg selv som blant norges 50 beste i Rainbow 6, når det fremdeles var kult.

Har også spilt CS siden B3, men aldri i klanmiljø. Relativt aktivt frem til 1.2 med opphør på noen måneder nå og da. Sporadisk siden den tid. Enten var det vel meg eller miljøet som hadde forandra seg for mye. Kanskje begge to? :)

Day of Defeat har jeg også spilt en del, hovedsaklig på 1.* tida. Dette i voice-com med en kompis. Var her jeg fikk smaken for den slags. F.eks. kunne både jeg og kompisen være snipere som kryssdekker hverandre. Ble mye 2-3 sifra kills og 1-sifra deaths da :)

Nei nå skriver jeg mye tull. Uansett da, dette er noe jeg har lyst til å prøve i et aktivt miljø. - Jeg kan ha recruit eller pending status :)

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe meg BFV å prøve dette på nett. så hvis det går an å bli med i en klan så hadde det vært flott.

Hakke peiling på hvordan man gjør når man spiller på nett men det finner jeg vel ut:)

Har nettopp prøvd BF og prøver nå BFV men det som singel player.

Vi har en BFV divisjon nå, som ligger på 3 på CB, vi søker medlemmer,

idle #clan182 @ quakenet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...