BoRsE Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vi er en Call of Duty clan ved navn 182 (www.clan182.com) --------------------------------------------------------------------- Har du BF:1942? Men ingen clan? Vi er en clan (norske) som er seriøse, og ett bra miljø. Vi har CoD servere, og BF server. Ventrilo server og 2 irc chans. Du trenger ikke være spesielt god i Battlefield, men vite hva det dreier seg om, og gjerne ha noen spesialiteter. (flyver, tanks, scout, medic, etc.) Hvis du er interresert lover vi ett bra miljø og egen BF server som dere kan spille, fikse, og trene på så mye dere vil. PLZ idle #clan182 @ quakenet, eller PM meg her i Gamer.no forumet. Vi håper noen er interreserte. Vi skal også starte med: BF:vietnam (server kommer så snart spillet kommer) Half Life 2 SoF2 - (Hvis noen er interresert) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 -=[182]=-Clan-Server (194.63.250.197:14567) Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, hva er ipen til ventrilo serverren deres? eller hvorhar dere rom? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva står 182 for? Dere er ikke Blink182-fanboys vel? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tenkte å kjøpe meg BFV å prøve dette på nett. så hvis det går an å bli med i en klan så hadde det vært flott. Hakke peiling på hvordan man gjør når man spiller på nett men det finner jeg vel ut:) Har nettopp prøvd BF og prøver nå BFV men det som singel player. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg kan være interessert i å starte å spille BFV eller 1942. Har kjapt prøvd singelplayeren på 1942, og gameplayet virker interessant. Kunne vært gøy å prøve ett spill med voice-com i et miljø hvor det går an å brukes til noe. Tidligere spill-erfaring: Anser meg selv som blant norges 50 beste i Rainbow 6, når det fremdeles var kult. Har også spilt CS siden B3, men aldri i klanmiljø. Relativt aktivt frem til 1.2 med opphør på noen måneder nå og da. Sporadisk siden den tid. Enten var det vel meg eller miljøet som hadde forandra seg for mye. Kanskje begge to? Day of Defeat har jeg også spilt en del, hovedsaklig på 1.* tida. Dette i voice-com med en kompis. Var her jeg fikk smaken for den slags. F.eks. kunne både jeg og kompisen være snipere som kryssdekker hverandre. Ble mye 2-3 sifra kills og 1-sifra deaths da Nei nå skriver jeg mye tull. Uansett da, dette er noe jeg har lyst til å prøve i et aktivt miljø. - Jeg kan ha recruit eller pending status Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Tenkte å kjøpe meg BFV å prøve dette på nett. så hvis det går an å bli med i en klan så hadde det vært flott.Hakke peiling på hvordan man gjør når man spiller på nett men det finner jeg vel ut:) Har nettopp prøvd BF og prøver nå BFV men det som singel player. Vi har en BFV divisjon nå, som ligger på 3 på CB, vi søker medlemmer, idle #clan182 @ quakenet Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ASE: Call of Duty-194.63.250.197:28960 Pass: 1234 Lenke til kommentar
donald D Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Så bra ut dette . Har selv ikke spilt så alt for my bf på en stund, men har startet det siste to ukene for fult. Har leitet litt etter en seriøs clan en god stund så jeg skal sjekke ut serveren deres. Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg leter etter en clan, kanskje dette er den rette? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei en må vel ha mikrofon for at det skal fungere skikkelig. Og da hvilken er best og hvilket prog må man ha? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei en må vel ha mikrofon for at det skal fungere skikkelig.Og da hvilken er best og hvilket prog må man ha? Mic burde helst være på et headsett,Ventrilo er vel det mest brukte "mic" programmet? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er noen til 200 på komplett virker sikkert bra nok så da er det bestilt. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har også spilt CS siden B3, men aldri i klanmiljø. Relativt aktivt frem til 1.2 OFF TOPIC:: 1.2 har aldri eksistert... Måtte bare kommentere det *Back to topic* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå