kai_frode Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Et kjapt søk i prisguiden til akamera viser at Nikon D70 med 18-70mm objektiv prises omtrent følgende: Pcutstyr.no, Komplett.no, Itbutikken.no: ca 13400kr inkl MVA MPX.no, XD.no, fotovideo.no: ca 15600kr inkl MVA Lømorks i Oslo gav meg en prisantydning på 14-15000kr da jeg satte meg på venteliste. Nå oppdaget jeg nettopp av kameraet var billigst i Sverige: Den svenske nettbutikken Pixelo (http://www.pixeloo.com/norge/), som også oppgir norske priser, priser kameraet til kun 11755 NOK inkl MVA. Svenske cyberphoto ligger et par hundrelapper over i pris.. Hvis kameraet kjøpes fra bhphotovideo.com i USA, havner totalprisen på ca 11700NOK inkl frakt og MVA. Det er i alle fall tydelig at det er penger å spare her! Men et spørsmål gjennstår selvfølgelig..når greier de ulike butikkene å levere kameraet??? Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Fikk nettopp bekreftet at prisen hos Lømorks blir hele 15495kr inkl 18-70mm. Fra Pixeloo fikk jeg høre at jeg var nr 5 eller 6 på ventelisten (jeg bestilte kamera i dag 27 februar), og de skriver følgende: "Enligt Nikon (igår) så var paketen nu på väg till sverige så antagligen dröjer det inte speciellt länge innan de kommer på lager!" Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 De lager 800000 i år, så vi får håpe det kommer noen til Norge, se bilder fra produksjonen (mens vi venter): http://dpmac.com/factory/index.html Lenke til kommentar
rodgeir Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 I siste "ViMenn", står det man kan ikke endre på ISO på D70. Denne er satt fast til 200. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Nei, dette stemmer selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå