hans A Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ser at de har lagt ut den norske gratisversjonen av windows oppdaterings CD'en. Da er det bare å bestille. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg ser ikke noe mulighet å velge engelsk! Noen som vet noen mulighet for oss som har engelsk xp og bor i dette landet? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg ser ikke noe mulighet å velge engelsk! Noen som vet noen mulighet for oss som har engelsk xp og bor i dette landet? Det heter United Kingdom. De er litt sære de engelskmenna. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jaja, men hvis jeg velger at det skal være United Kingdom, så kommer det vel ikke til min adresse? Da kommer den vel til en plass i England, og derifra vet ingen hvor dem skal sende d? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jaja, men hvis jeg velger at det skal være United Kingdom, så kommer det vel ikke til min adresse? Da kommer den vel til en plass i England, og derifra vet ingen hvor dem skal sende d? ? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 sry at jeg ikke er så noob og har norsk windows.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Er det noen som har funnet ut hva den inneholder? Er det bare kategorien -Kritiske oppdateringer og oppdateringspakker. Eller er det kategorien -Windows 2000/-Windows XP også. Dvs der hvor bla directx og mediaplayer bruker å ligge. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jaja, men hvis jeg velger at det skal være United Kingdom, så kommer det vel ikke til min adresse? Da kommer den vel til en plass i England, og derifra vet ingen hvor dem skal sende d? ? Lurer på hva jeg skal skrive på "area code", noen gode forslag ? Edit: det går ikke å bestille engelsk CD. Dette står: "Please note that the Windows® Security Update CD will only be available in the United Kingdom." Endret 29. februar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja var det jeg også fant ut.. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er sp1 med på denne forresten? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er sp1 med på denne forresten? Tror ikke det, står iallefall ingenting om sp1. Har spurt MS om det med engelsk, venter på tilbakemelding. Får vel svar utpå våren engang Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 sry at jeg ikke er så noob og har norsk windows.. Så du mener at språkversjonen av Windows er det som avgjør om du er noob eller ikke? Dette er forresten et forum og ikke en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Oversettelser er sjelden bedre enn originalene, og det gjelder stort sett alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå