Gå til innhold

Vinterkonkurransen: Premier

Anbefalte innlegg

det blir hardt å konkurere mot:

2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen)

1 x DiNovo tastatur

1 x Denon Forsterker

2 X B&W høytalere

3 X Dali Høytalere

1 X chieftech alu cab med heftig innmat.

For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den ;)

Måtte den beste vinne.......

he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker...

edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)...

100 spenn på at du ikke har kjøpt de skjermene ærlig og redelig ;)

Ingen har skjerm(er) til 17k per stk...

Unntatt Novec da, men han teller ikke :p

han har nokk blitt sponsa med de(kansje han og har betalt "litt") tenker jeg ettersom han har testet en del lcd-skjermer ;)

Har novec en så veldig über pc da? I såfall har ikke jeg fått det med meg.

24" LCD :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumt at det ikke holder med link til futuremark når det gjelder 3d tester , for min del betyr det at min 3D 03 test ikke kan være med selv om den er av de høyeste som er utført av et medlem her på forumet . Årsaken til at denne ikke da kan være med er at jeg har solgt min P4 3,2 og at diskene ble drept da jeg innstalerte A64.

Hvis du klarer å fremlegge beviser på alle dine benchmarks i de nevnte programmene på et og samme system så skal det ikke være noe som helst problem å godkjenne link til futuremark sine resultatsider. Vi ønsker ikke å være veldig firkantede.

Vil vel heller tro at det er andre resultater som det kan bli mer vanskelig å få fram fra det systemet.

Lenke til kommentar
Dere er sjanseløse alle sammen!!

Bare de nye viftegrillene mine overgår deres forsøk på å omgås eliten...

Se mine nye herligheter her: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...FGGIRE&toc=2220

;)

Vurderer sunbeam til fordel for mitt alu:

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...ESPGI1&toc=2280

Øivind: Du vet hva vi snakket om på MSN :roll:

Forøvrig: Snorreh! Jeg savner bidrag fra deg!

Lenke til kommentar

Se mine nye herligheter her: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...FGGIRE&toc=2220

;)

Men du er jo ikke sikret å vinne, da det var sagt at ikke nødvendigvis den med mest stasj vinner :D

Dessuten skal jeg få dem til å legge inn et "handikap" på minst 50% for dem med lånt ytstyr :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar

;)

Men du er jo ikke sikret å vinne, da det var sagt at ikke nødvendigvis den med mest stasj vinner :D

Dessuten skal jeg få dem til å legge inn et "handikap" på minst 50% for dem med lånt ytstyr :laugh::laugh::laugh:

Enig :laugh:

Lenke til kommentar

Jeg arbeider til daglig med å løse stor-skala problemer innen 'Computational Fluid Dynamics' (CFD), og trengte derfor en ny arbeidsstasjon for å kjøre CFD-koder raskere enn min gamle AMD Athlon XP 2400+ NVIDIA nForce-baserte PC.

Min nye dual Opteron arbeidsstasjon ble spesiallaget for mitt formål av Quad.no som har mange års erfaring i å bygge høyende tjenere og arbeidsstasjoner.

Arbeidsstasjonen min har følgende spesifikasjoner:

Systemet fungerer meget bra og er uten tvil det beste jeg noensinne har hatt, og ytelsemessig er den flere klasser foran min gamle PC :thumbs:

Lenke til kommentar
det blir hardt å konkurere mot:

2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen)

1 x DiNovo tastatur

1 x Denon Forsterker

2 X B&W høytalere

3 X Dali Høytalere

1 X chieftech alu cab med heftig innmat.

For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den ;)

Måtte den beste vinne.......

he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker...

edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)...

Hva med en konkuranse om mest selvskryting? Du hadde vunnet, KLART... :p

Jeg tror nok jeg deltar for å være en av "lucky losers"`ene jeg... :p

Lenke til kommentar

Men du er jo ikke sikret å vinne, da det var sagt at ikke nødvendigvis den med mest stasj vinner  :D

Dessuten skal jeg få dem til å legge inn et "handikap" på minst 50% for dem med lånt ytstyr :laugh:  :laugh:  :laugh:

enig :laugh:

Press dem gjerne til å legge inn en fordel til alle som er 15 år eller under :laugh:

Må jo nesten vurdere å slenge på litt mer på xoxide orderen min :love:

Kansje en slik og et par slike og øivind sitt microplex stash burde være utenfor bildet.

Lenke til kommentar

Dette er som en tungvektskamp mellom profilerte boksere. Man må skryte litt før "kampen". Nå har jeg bare skyggeboksa litt med der andre, og har ennå ikke dratt fram storslegga.

Det viktigste er ikke å vinne, men å delta....

(et ordtak jeg ikke lever etter).......

:p

Lenke til kommentar

Ka med oss som ikkje har et digitalt kamera engang til å ta bilde av f.enskapet som knapt fungerer, bråker som en fillerista jumbojet, låser seg ved første anledning (og sletter sikkert viktige systemfiler mens eg er vekke fra bitcha) ??

Korleis kan vi stille opp i konkurransen?

....why is everybody lookin' at me ? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...