Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bamsefar: i krig og kjærlighet...... p4 xeon, stoor plasmaskjerm, lian li. im gonna get you Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P Pass deg unge mann, ellers skal jeg sørge for at også utstyret mitt kommer til å delta i konkurransen gjennom at "Frank Josef Kurt Fransen" kommer til å delta Hvorfor kan ikke du delta? Du er moderator, men so?! Skal vi nedverge it-avisen eller skal vi nedverge itavisen. Nei, vi skal ikke nedverdige IT-avisen, men vi skal forhåpentligvis få bedre bidrag enn det Digi/DinSide klarte. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må man ha bilder av maskinen for delta i benchmark-kategorien? Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 : 9700 pro, 2800 xp, a7n8x de luxe, 1 gb ramHeftige specs. my ass, for 1 1\2 år siden ja, ikke i dag. Heftige specs i dag er: 4Ghz, 1 til 2Gb ram, 5950 Ultra, 9800XT. Men, måtte den heftigste pc`en vinne Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må vel satse på å bli "lucky loser 2". Har lan i helga, jeg arrangerer, i en ledig leilighet i huset jeg bor i, pc'en skal flyttes ca. 10meter og jeg har ikke sjengs å flytte den alene. Skal si lanboy'en hadde vært kjekk. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Må man ha bilder av maskinen for delta i benchmark-kategorien? Et par bilder bør man ha med ja. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Var det bare Antec og Gigabyte dere kontaktet anngående sponsing?Syns det var litt slett fra andre selskaper.Syns det er meget bra at de stiller opp,det er tross alt dem som gjøre stas på vinnerene+ heder og ære på hw.no Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Et par bilder bør man ha med ja. Da er det utelukket for meg (og sikkert endel andre) siden jeg ikke har noe digicam. Ikke at jeg har hardwaren til å kunne hevde meg bra, men jeg kunne jo alltids deltatt. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje på tide å gjøre ferdig maskinen nå da Har hatt radiatoren utenfor ALTFOR lenge nå LOL Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må jo ha bilder for å bevise at det du sier er sant. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For å bevise? Hva er da aida og 3dmark til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 unnskyld, men er det ikke grusomt lett å jukse ? det er da et sinnsykt antall innlegg på div utenlandske forum hvor man legger ut cpu-z bildene av overklokk osv pluss 3dmark, aida, alt man har behov for. så er det jo bare til å laste ned bildene for så å redigere dem og legge til sitt eget "watermark". Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 kanskje jeg har sjangs til å få trøste premie (lucky loser) med XP2800, TI4800, 512ddr ram :O Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 unnskyld, men er det ikke grusomt lett å jukse ?det er da et sinnsykt antall innlegg på div utenlandske forum hvor man legger ut cpu-z bildene av overklokk osv pluss 3dmark, aida, alt man har behov for. så er det jo bare til å laste ned bildene for så å redigere dem og legge til sitt eget "watermark". Hvis man går inn for det så kan man jukse. Det er også en av årsakene til at vi bruker litt utradisjonelle programmer som det ikke ligger fult så mange resulter ute på nettet av. I stor grad så vil vi nok kunne avsløre slike ting, men helt sikker vil man aldri kunne være. Vi får bare håpe på at folk ønsker å vinne på ærlig vis. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det blir hardt å konkurere mot: 2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen) 1 x DiNovo tastatur 1 x Denon Forsterker 2 X B&W høytalere 3 X Dali Høytalere 1 X chieftech alu cab med heftig innmat. For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den Måtte den beste vinne....... he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker... edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)... 100 spenn på at du ikke har kjøpt de skjermene ærlig og redelig Ingen har skjerm(er) til 17k per stk... Unntatt Novec da, men han teller ikke Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 er det nokk å ta ein print screen av resultate å sende??? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det blir hardt å konkurere mot: 2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen) 1 x DiNovo tastatur 1 x Denon Forsterker 2 X B&W høytalere 3 X Dali Høytalere 1 X chieftech alu cab med heftig innmat. For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den Måtte den beste vinne....... he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker... edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)... 100 spenn på at du ikke har kjøpt de skjermene ærlig og redelig Ingen har skjerm(er) til 17k per stk... Unntatt Novec da, men han teller ikke han har nokk blitt sponsa med de(kansje han og har betalt "litt") tenker jeg ettersom han har testet en del lcd-skjermer Har novec en så veldig über pc da? I såfall har ikke jeg fått det med meg. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 er det nokk å ta ein print screen av resultate å sende??? Er det som er meningen med "screenshots" ja. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 unnskyld, men er det ikke grusomt lett å jukse ?det er da et sinnsykt antall innlegg på div utenlandske forum hvor man legger ut cpu-z bildene av overklokk osv pluss 3dmark, aida, alt man har behov for. så er det jo bare til å laste ned bildene for så å redigere dem og legge til sitt eget "watermark". den som vil jukse kan jukse, men det kan vere litt mistenksomt vist du f.eks får 6000 i 3d mark 03 (eller kva som er nyast) med eit geforce 2 kort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dumt at det ikke holder med link til futuremark når det gjelder 3d tester , for min del betyr det at min 3D 03 test ikke kan være med selv om den er av de høyeste som er utført av et medlem her på forumet . Årsaken til at denne ikke da kan være med er at jeg har solgt min P4 3,2 og at diskene ble drept da jeg innstalerte A64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå