Gå til innhold

Vinterkonkurransen: Premier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P

Pass deg unge mann, ellers skal jeg sørge for at også utstyret mitt kommer til å delta i konkurransen gjennom at "Frank Josef Kurt Fransen" kommer til å delta :D

Hvorfor kan ikke du delta? Du er moderator, men so?! Skal vi nedverge it-avisen eller skal vi nedverge itavisen.

Nei, vi skal ikke nedverdige IT-avisen, men vi skal forhåpentligvis få bedre bidrag enn det Digi/DinSide klarte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

unnskyld, men er det ikke grusomt lett å jukse ?

det er da et sinnsykt antall innlegg på div utenlandske forum hvor man legger ut cpu-z bildene av overklokk osv pluss 3dmark, aida, alt man har behov for. så er det jo bare til å laste ned bildene for så å redigere dem og legge til sitt eget "watermark".

Lenke til kommentar

det er da et sinnsykt antall innlegg på div utenlandske forum hvor man legger ut cpu-z bildene av overklokk osv pluss 3dmark, aida, alt man har behov for. så er det jo bare til å laste ned bildene for så å redigere dem og legge til sitt eget "watermark".

Hvis man går inn for det så kan man jukse. Det er også en av årsakene til at vi bruker litt utradisjonelle programmer som det ikke ligger fult så mange resulter ute på nettet av.

I stor grad så vil vi nok kunne avsløre slike ting, men helt sikker vil man aldri kunne være. Vi får bare håpe på at folk ønsker å vinne på ærlig vis.

Lenke til kommentar
det blir hardt å konkurere mot:

2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen)

1 x DiNovo tastatur

1 x Denon Forsterker

2 X B&W høytalere

3 X Dali Høytalere

1 X chieftech alu cab med heftig innmat.

For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den ;)

Måtte den beste vinne.......

he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker...

edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)...

100 spenn på at du ikke har kjøpt de skjermene ærlig og redelig ;)

Ingen har skjerm(er) til 17k per stk...

Unntatt Novec da, men han teller ikke :p

Lenke til kommentar
det blir hardt å konkurere mot:

2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen)

1 x DiNovo tastatur

1 x Denon Forsterker

2 X B&W høytalere

3 X Dali Høytalere

1 X chieftech alu cab med heftig innmat.

For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den ;)

Måtte den beste vinne.......

he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker...

edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)...

100 spenn på at du ikke har kjøpt de skjermene ærlig og redelig ;)

Ingen har skjerm(er) til 17k per stk...

Unntatt Novec da, men han teller ikke :p

han har nokk blitt sponsa med de(kansje han og har betalt "litt") tenker jeg ettersom han har testet en del lcd-skjermer ;)

Har novec en så veldig über pc da? I såfall har ikke jeg fått det med meg.

Lenke til kommentar

den som vil jukse kan jukse, men det kan vere litt mistenksomt vist du f.eks får 6000 i 3d mark 03 (eller kva som er nyast) med eit geforce 2 kort ;)

Lenke til kommentar

Dumt at det ikke holder med link til futuremark når det gjelder 3d tester , for min del betyr det at min 3D 03 test ikke kan være med selv om den er av de høyeste som er utført av et medlem her på forumet . Årsaken til at denne ikke da kan være med er at jeg har solgt min P4 3,2 og at diskene ble drept da jeg innstalerte A64.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...