DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vinterkonkurransen: Premier Vi minner om vår vinterkonkurranse som ble sparket igang i forrige uke. Nå er det klart hvilke premier vinnerne av konkurransen samt tre tilfeldig uttrukne "lucky loosers" vil motta. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 *sikle sikle* for noen fete premier. Får se om jeg ikke klarer å stille opp med noe rimelig bra i klassen "generelt heftigste pc-er" nå som pakken min fra usa skal være på vei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 vil det telle positivt hvis jeg har plasmaskjerm på 30" eller mer (husker aldri detaljene) og bruker den som skjerm i generelt heftigste pc klassen ? eller er det bare til å fortsette med 19" lcd ? tips ? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Loser(s) skrives det (loose = løs) . Fint at taperene også kan vinne premier, vurderer selv å sende inn bidrag på grunnlag av det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje jeg skal prøve å bli Lucky Loser, i og med at jeg ikke har sjans på å vinne Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vet ikke om dette er stedet men i April selger jeg: "Custom etch", Gigabyte T-shirt, Gigabyte cap, Gigabyte pen, 1 Internal Blue iLuminate, 80mm Red LED Fan, 1 80mm Green LED Fan. dette fordi jeg ikke trenger det;) Da kabinettet mitt er i aleminium og ikke har plexiglass.... He he, måtte den beste vinne også i de andre kategoriene.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Vet ikke om dette er stedet men i April selger jeg: "Custom etch", Gigabyte T-shirt, Gigabyte cap, Gigabyte pen, 1 Internal Blue iLuminate, 80mm Red LED Fan, 1 80mm Green LED Fan. dette fordi jeg ikke trenger det;) Da kabinettet mitt er i aleminium og ikke har plexiglass.... He he, måtte den beste vinne også i de andre kategoriene.... Jeg kjøper gjerne , men hva er det du har gjør at du tror du vinner? En ting til. Måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) det blir hardt å konkurere mot: 2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen) 1 x DiNovo tastatur 1 x Denon Forsterker 2 X B&W høytalere 3 X Dali Høytalere 1 X chieftech alu cab med heftig innmat. For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den Måtte den beste vinne....... he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker... edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)... Endret 27. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det blir hardt å konkurere mot: 2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen) 1 x DiNovo tastatur 1 x Denon Forsterker 2 X B&W høytalere 3 X Dali Høytalere 1 X chieftech alu cab med heftig innmat. For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den Måtte den beste vinne....... he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker... hva er den heftige innmaten?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hah, ikke selg skinnet før bjørnen er skutt mr. Dahle Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det blir hardt å konkurere mot: 2 x 20" L885 i dual (bare her forsvinner 95% av konkurransen) 1 x DiNovo tastatur 1 x Denon Forsterker 2 X B&W høytalere 3 X Dali Høytalere 1 X chieftech alu cab med heftig innmat. For ikke snakke om all "softwaren" som ligger på den Måtte den beste vinne....... he he he he. Kanskje jeg må leie inn en modell når jeg tar bildene, da jeg selv ikke er spesielt vakker... edit: husk at i krig og kjærlighet er alt lov (dvs også låne litt for formålet)... hvor mye var det du sa du skulle ha for premien? Ta gjerne med dama du har i avataren din med på bildet*sikle sikle* Tror det skal veeeeeeeldig vanskelig å slå ditt utsyr selv om du tar med dame på bildet eller ikke:p Får vist satse på lucky looser løsningen nå Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Pene premier, men jeg personlig har mer lyst på et par raske harddisker enn alt det der til sammen. Min begynner å vandre nå.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 gleder meg som en unge her..... Innmat for øyeblikket: 9700 pro, 2800 xp, a7n8x de luxe, 1 gb ram Innmat under konkuranse: Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P Her skal det kriges.... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 gleder meg som en unge her..... Innmat for øyeblikket: 9700 pro, 2800 xp, a7n8x de luxe, 1 gb ram Innmat under konkuranse: Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P Her skal det kriges.... JUUUUUUUUUUUUUKS! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bamsefar: i krig og kjærlighet...... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Og dette kaller du hva? Kjærleik? Trur ikke det du.. Krig? Ser ingen sårede, enda... Nesten så jeg må finne på noe selv, men tror jeg holder meg i casemodkategorien.. Forresten, er det lov å melde seg på i flere kategorier? Endret 27. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P Pass deg unge mann, ellers skal jeg sørge for at også utstyret mitt kommer til å delta i konkurransen gjennom at "Frank Josef Kurt Fransen" kommer til å delta Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 FY oivind_dahle! Det skulle være en konkurranse som viste norges beste maskin, så vi kunne nedverge it-avisen sin latterlige test. Nå synker du på deres nivå! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Forresten, er det lov å melde seg på i flere kategorier? Lov å melde seg på i flere kategorier ja. Kan forøvrig informere om at det enda ikke har kommet noen bidrag i benchmark-delen av konkurransen, så fortsetter det på denne måten er det fare for at en i siste liten registerer resultater med sin Duron 1,2 GHz og vinner hele konkurransen Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Spørs hva jeg får låne av ulike webshops:P Pass deg unge mann, ellers skal jeg sørge for at også utstyret mitt kommer til å delta i konkurransen gjennom at "Frank Josef Kurt Fransen" kommer til å delta Hvorfor kan ikke du delta? Du er moderator, men so?! Skal vi nedverge it-avisen eller skal vi nedverge itavisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå