Togo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har 600 schpenn her som jeg skal bruke på noen filmer. Kom med forslag. Jeg liker alt utenom drama og romantikk Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Snatch, Lock stock and two smoking barrels, Good Will Hunting, Trainspotting. Du kan evt legge på en hundrings og kjøpe Band of Brothers boksen, 10 timer pure kvalitet. Absolutt verdt penga. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Snatch, Lock stock and two smoking barrels, Good Will Hunting, Trainspotting. Du kan evt legge på en hundrings og kjøpe Band of Brothers boksen, 10 timer pure kvalitet. Absolutt verdt penga. Jeg har Trainspotting og Lock, Stock... Good Will hunting er ikke akkurat my cup of tea... Old School... hva er det for en film? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Old School... hva er det for en film? En bra komedie i havet av alle dårlige komedier som filmindustrien i USA pumper ut. http://www.imdb.com/title/tt0302886/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå