Yamato47 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Her er et tips til alle som ikke har tatt steget og lært seg å bruke en ordentlig editor ennå: vimtutorial(1) er en tekst man skroller gjennom, som går igjennom bruk av vim. Har du vim installert, er det bare å kjøre 'vimtutorial' i et skall, og gjøre som det står der. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Den heter egentlig "vimtutor". Også er emacs mye bedre. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ikke start den diskusjonen nå. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Men "vimtutor" er ikke stor nok. Jeg vil gjerne lære mer kjappt uten å lese man sidene (de leser jeg nok som det er).. arheb - skriv om de andre funksjonene da Lenke til kommentar
moesen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Men "vimtutor" er ikke stor nok. Jeg vil gjerne lære mer kjappt uten å lese man sidene (de leser jeg nok som det er).. arheb - skriv om de andre funksjonene da Hva vil du vite da? Eller lære.. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Et alternativ til Vim er Emacs, som har en flott «interaktiv» tutorial man kan gjennomføre ved å trykke C-h t. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 vimtutor foregår i vim og er derfor interaktiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå