eirik^^ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 De fleste selskapene fokuserer mer og mer på bærbart. Men ute i havet av alle forskjellige pakkeløsninger og morsomme finesser, lurer jeg på om det finnes en favoritt? Ingenting er bedre enn en laptop som stiller til dagens krav og kan brukes til alt. Selv ligger mitt beste inntrykk hos Dell, mens naboen liker Compaq. Hva mener du? --eirik Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bare hatt Compaq (nå HP) laptoper, er vel kanskje det meste aktuelle fremover også, selv om Dell og kunne fristet. Kommer litt ann på utvalget, skal jeg ha noe nytt så blir det uansett en Centrino-løsning og helst så lett som mulig uten å være ultraportabel i størrelsen. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 har tidligere hatt toshiba, nå bruker jeg hp compaq. Egentlig spiller det ingen rolle. Bare det dekker mine behov til minst mulig penge + god service Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 De fleste selskapene fokuserer mer og mer på bærbart.Men ute i havet av alle forskjellige pakkeløsninger og morsomme finesser, lurer jeg på om det finnes en favoritt? Ingenting er bedre enn en laptop som stiller til dagens krav og kan brukes til alt. Selv ligger mitt beste inntrykk hos Dell, mens naboen liker Compaq. Hva mener du? --eirik IBM er definitivt min favoritt, hvis man ser bort fra prisen... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har bestandig brukt Dell på bærbart med windows, mest pga utmerket support og service avtaler. Favoritt blant bærbart er uansett PowerBook... Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har bare hatt gode erfaringer med IBM. Fujitsu siemens ligger dårlig ann, mens den bærbare som har varet lengst var en Best. Dell har jeg ingen erfaringer med siden de skuffet meg sterkt med deres stasjonære pc'er siden jeg har hatt mer en nok problemer med de. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har en Dell men sikler etter Fujitsu Lenke til kommentar
akerman Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hmm.. I have researched notebooks for 4-5 months now. From what I have read on the web, the general consensus is, that IBM makes the most durable notebooks. I don't know about dell... I have read a lot of positive reviews, but also a lot of people saying, that they feel like cheap plastic! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hmm, prøvd mye rart opp igjennom årene, men har nå en Acer travelmate som jeg er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har hatt både Dell og ECS, og er helt klart best fornøyd med ECS Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Sitter med en ibook nå. Men ønsker meg en powerbook. Men først skal jeg ha G5..... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg har IBM og en Packard Bell. Endret 1. mars 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Sitter ved en Dell maskin nå, men den neste blir garantert en Apple PowerBook G5. Jeg bare venter på at Apple skal slippe den...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå