Mr_Tiger Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Lurte på om noen har dette kortet. Hvordan er det å klokke med dette kortet og hvor stor cpu de kan settes inn. Evt. om noen av dere som har manualen på dette kortet. Jeg rotet bort manual og det finnes heller ikke noe info om kortet på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
lasr Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.chaintech.dk/FILES/7xMB/MANUAL/7aia0.exe Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 det er ikke mange muligheter med biosen her.....har du prøvd å klokke? evt. hva gjorde du? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Hvordan oppdaterer du biosen....har prøvd å følge oppesettet til hjemmesiden...men det går dårlig. Hvis du har gjort dette, vil jeg gjerne vite hva du gjorde. Lenke til kommentar
lasr Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Beklager jeg kjenner ikke kortet. Har hatt noen Chaintech-kort tidligere og vet hvordan jeg finner fram på sidene deres. Dog, jeg skal prøve å ta ting etter hukommelsen fra den gang jeg hadde 7 AJA2: - Slå av "Flash Bios Protection" i BIOS - Etter Post, trykk ALT+F2 (Innebygget flash verktøy) - Sett inn diskett med ny BIOS fil - Enter. Håper dette hjelper LASR Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 ingjen som vet hvordan man stiller multipliererne på dette kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå