Gå til innhold

orange scrollbars..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha teit

:realmad:

"Heis" må være det 1337este ordet for scrollbar ever!

:yes: *støttes* :woot:

EDIT: Hvorfor er/blir ikke heiser støttet av W3C? Altså, mao jeg har ikke peiling på standarder/heiser, men alle digger jo fargelagte og kreative heiser.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

og topic forsvant bare flygende ut av vinduet som en liten blåfugl (blåfuglen fløy riktignok inn, men dere tar poenget...)

EDIT: Hvorfor er/blir ikke heiser støttet av W3C? Altså, mao jeg har ikke peiling på standarder/heiser, men alle digger jo fargelagte og kreative heiser.
Kommer i css3, men det kan ta sin tid. Uansett holder jeg fast ved at inline scroller er dårlig designprinsipp, og de vanlige scrollene like godt kan være en del av designet til browseren som siden. Endret av enden
Lenke til kommentar

Kan være enig med at standard scrollbar kanskje kræsjer med designet hvis du har elementer inni designet som krever scrolling. Og hvis CSS3 vil støtte dette, så er det jo egentlig flott. Men det er jo viktig å ikke misbruke dette, for er ikke vits å fargelegge scrollbaren til selve vinduet/framen til nettleseren. Ja den som er helt ytterst der bort mot høyre i nettleseren din :p

En annen ting som hadde vært en artig egenskap, er å kunne endre scrollbar på lik linje som et annet element. F.eks sette bakgrunnsbilde, bredde, høyde, :hover effekt osv. Da kunne man "skinnet" scrollbar med egne bilder, former osv (om designet krever en slik scrollbar)

Btw, hva med å kalle den scrollbaren for tja.. rullator :laugh:

Lenke til kommentar
En annen ting som hadde vært en artig egenskap, er å kunne endre scrollbar på lik linje som et annet element. F.eks sette bakgrunnsbilde, bredde, høyde, :hover effekt osv. Da kunne man "skinnet" scrollbar med egne bilder, former osv (om designet krever en slik scrollbar)

:scared:

Død over slike forslag!

Og BTW; heis eier rullator!

(men trådstarter har vel fått svar på spm. sitt nå?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...